machteloos

OOk ik gebruik sinds 3 weken het wondermiddel Parfenac tegen eczeem. Het werkt voortreffelijk. Hij heeft er geen last meer van. Verkrijgbaar bij de apotheek zonder recept. Heel veel succes.
 
je zal ongetwijfeld verschillende soorten eczeem hebben, maar mijn zoontje had het op zijn wangetjes, en uiteindelijk kreeg ik "eumovate" en dat hielp direct!!!
snap niet dat ze niet verder kunnen helpen, tis echt doodzielig voor die ukkies
 
hallo allemaal,

Ik heb een dochtertje van inmiddels 1,5 jaar, die in de eerste maanden van haar leven vreselijk onder de exceem heeft gezeten. De oorzaak bleek een koemelkallergie te zijn, zelfs door mij doorgegeven via de borstvoeding. De eerste stap die toen veel heeft geholpen was overschakkelelen op andere voeding (Nutramigen, van alle andere soorten was het eiwit nog niet voldoende aangepast om de klachten te verminderen). Vervolgs zijn we rooibosthee gaan gebruiken, zowel voor de voeding als voor in bad. Ook dit gaf weer wat meer verbetering (daarvoor ook van alle gprobeerd, o.a. Balneum, hielp allemaal niet). Daarbij kregen we van de huiarts Elecon, voor de allerergste plekken. Omdat je daar voorichtig mee moet zijn ivm de hormonen, hebben we als aanvulling voor de droge plekken die niet kapot waren Repair (wel duur, maar wel goed) gebruikt en sinds kort ook Parfenac. Beiden hebben heel goed gewerkt. Voor als de jeuk enorm was, handschoentjes tegen het krabben en in het allerergste geval via de dokter gekregen druppeltjes (Fenistil).
Inmiddels is de zaak redelijk onder controle. Alle genoemde middelen in dit bericht vormen nog steeds onze wapens in de strijd als de zaak weer opspeeld. Behalve de voesing, daar zijn we sind een week of wat mee gestopt. Wel heeft ze de eerste zes maanden geen bijvoeding gehad en hebben we van het consultatiebureau een lijst gehad voor allergie en wanneer je welke voedingsmiddelen mag gaan geven. Bv brood pas met 1 jaar. Dat was wat omslachtig, maar nu hebben we een hartstikke mooi gaaf kind, iets waar ikzelf als exceemklant alleen maar van kan dromen !
Allemaal heel veel sterkte en ik hoop dat er voor jullie iets nuttigs tussen zit !

Inge
 
Terug
Bovenaan