mag aan de wijn

A

Anoniem

Guest
dikke tranen, ben dus toch ongi geworden! pfff ronde 6 alweer in! nog geen enkele maand de dezelfde cyclus gehad helaas.... dus over paar week weer ei spotten! weer zolang wachten want heb al zo'n lange cyclus! ben blij dat de zon schijnt! had het zo gehoopt deze maand!!! helaas

Hoi Neomi,
Balen zeg, en dan moet je bij mij ook nog eens wel positief nieuws lezen.
Ik begrijp heel goed dat je verdrietig bent, op een gegeven moment wil jet het gewoon zo graag! En dan zeggen mensen wel je moet er niet mee bezig zijn! Maar dat gaat niet!
Probeer een beetje te genieten van het zonnetje en van het klussen over een paar dagen.
Liefs Bowi

Mmm ik denk dat ik met je mee mag aan de wijn, heb één deze dagen mn NOD.. ook nog steeds na 10 maanden een onregelmatige cyclus.
En heb echt het gevoel dat ik gewoon ongesteld word... Dus laten we maar genieten met Pasen van dit prachtige weer en een wijntje :)

Balen! weer niet!Hoe lang is je cyclus? Die van mij lijkt ook steeds langer te worden, ga deze maand ook ovutesten want iedere maand word mijn cyclus langer en mis ik me ei:S snap er niks van. Geniet van het weer met pasen!

dank je meiden!
heb cyclussen gehad van- 26-36-35-33-31 pfff worden wel korter ipv langer gelukkig! 1esera ovu testen ook gebruikt en me ei gelukkig wel gevonden!

NEE!!! wat balen...ik heb zo voor je lopen duimen lieverd!

Echt balen. Ik zou zeggen proost met de wijn, witbiertjes etc etc. Hoop dat het weer je een beetje opvrolijkt!
Dikke troostende knuffel Lisette

Hey...

Jammer! Ik dacht dat je een miskraam tussendoor had gehad... of is dat alweer een halfjaar geleden? Anders mag je vanaf dat moment weer vanaf ronde 1 tellen hoor, dat scheelt misschien!

Sterkte!

hey meis,
Wat kan je dan teleurgesteld zijn he, heb je testen gebruikt.. doe je het op de dagen dat je het moet doen en dan nog niets!! Snap je helemaal kon twee weken terug ook flink huilen erom...
Drink maar een leekr roseetje in het zonnetje... ook die van mij sta weer ff in de wacht

Dikke knuffels!

Terug
Bovenaan