mag aan de wijn

@ Laurie;ja daarom is verdriet misschien ook wat erger omdat dit de 1e keer was dat ik ovu testen had gebruikt dus de hoop was groter! nieuwe ronde nieuwe kansen!idd nu genieten van wijntje en mooie weer en natuurlijk me lieve meid en man!
@lisette, mis je wel beetje hier hoor maar ben zo blij voor je dat je op ander forum zit!;-)
@bloempje ja een vmk heb idd gewoon door blijven tellen...waarom mag je dan weer op nieuw met rondes beginnen!? dan zou het nu rond 4 worden!

heb alleen nog wel heel weinig bloed verloren nu, normaal kan ik de 1e 2 dagen wel elk uur heen nu nog maar 1x hoeven verschonen! ben niet zwanger weet wel zeker maar hoop dat het maar gauw doorzet dan!

heey

ga met je mee de volgende ronde in...had al niet het gevoel dat ik zwanger was dus gister op een verjaardag ff lekker van een wijntje of 2 genoten...
en ja hoor vandaag opeens zonder enige voorbode de rode duiveltjes...

geniet van je wijntje

liefs claudia

Ow, wat balen Neomi. Alweer naar de 6e ronde..Vervelend ook dat je cyclussen niet regelmatig zijn, dat vind ik het enige positieve aan mijn ongi (op NOD). Gelukkig wordt je cyclus steeds korter, hoef je steeds minder lang te wachten.. Veel klusplezier maar weer he?!

Heey meis,

Wat enorm balen zeg!!!! Zo gehoopt en dan toch weer ongi worden! Hopelijk is het de volgende maand raak en gaan we saampjes over naar het zwangerforum!!!! Geniet van je wijn en de zon!!

Veel liefs ciomama

Hey Neomi,
Balen zeg, hopen dat 6e ronde geluk brengt.
Lekker wijntje drinken! Lfs

Balen meid!! Hier smaakt de wijn ook al weer lekker......K.....tttt he? Ik hoop dat je alweer een beetje aan het idee gewend bent.
Nou meid geniet even van de lekkere warme paasdagen en dan denken we na het weekend wel weer aan het ei...

Liefs

Terug
Bovenaan