mag dat nou wel of niet?

A

Anoniem

Guest
halo,

ik had weer een vraagje mag je nu wel of niet je haar blonderen
als je zwanger bent? de een zegt wel de ander weer van niet en vanavond komt de kapster voor mijn man anders kan ze meteen mijn doen!
als het wel mag.

liefs brigitte
13 weken zwanger.

Hoi.
Je mag je haar wel blonderen maar niet met meer dan 6 % waterstofperoxide.
Succes vanavond. Groetjes Mikkie

Je mag gewoon blonderen. Bij mij was niet de voorwaarde zoals met niet meer als 6% waterstofperioxide. Ik heb het ook laten doen toen ik zwanger was twee jaar terug.

Hoi je mag gewoon blonderen hoor! Het komt vaak niet eens op je hoofdhuid en als wel dan komt het niet in je bloed. Trouwens als het niet zou mogen dan zouden alle kapsters die zwnager zijn vanaf dag 1 in de ziekte wet moeten?!
Groeten Elke (25w, ik heb het vroige week laten doen, mijn haar dan)

Ik kleur mijn haar de hele zwangerschap niet. Maar ik lap de ramen nu ook niet met ammonia en je zal me ook niet met alkyd lak zien verven. Ik denk dat dampen niet goed zijn. Als sigaretterook bij je kind komt, dan zullen andere giftige dampen ook niet goed zijn is mijn redenatie.
Misschien klinkt het 'hyper' , maar ik voel me er prettiger bij zo.

Groetjes
Wasabimammie

hoi,

ook ik verf mijn haar de komende maanden niet.
in de boeken staat dat er wel degelijk verf op je hoofdhuid komt.je kunt toch anders nooit je haar goed verven? en alles wat op je hoofdhuid komt loopt over naar de kleine...

maaruh, mijn ramen zeem ik gewoon hoor, kan je ook dreft voor gebruiken...
maar alcohol laat ik lekker staan...al mis ik wel mijn glaasje rode wijn zo nu en dan...

Hoi Assepoester,
Ik lap mijn ramen ook met afwasmiddel nu haha! Ben blij dat iemand me niet zo 'hyper' vindt!

Groetjes
Wasabimammie!

Hoi Allemaal,

Ik vind dat je ook kan overdrijven hoor, je mag wel je haar verven en blonderen! Kan totaal geen kwaad.

gr Mickey

Terug
Bovenaan