mag dat nou wel of niet?

HOi

Toen ik zwanger was heb ik mijn haar gewoon zwart geverft zelfs twee keer en ik heb een gezonde dochter gekregen.Mijn zus verfde maar als je naar de kapper gaan kunnen ze wel eens moeilijk doen.

groetjes bauwina

HALLO IEDEREEN

IK VIND HET BELACHELIJK VAN HET NIET HAARKLEUREN
BEN ZELF 5 JAAR KAPSTER GEWEEST
DE VERF KOMT OP JE HOOFDHUID EN NIET IN JE LICHAAM DUZZ ZEKER NIET IN JE KIND!!!!!!!!!!
ALLEEN ALS JE MISSELIJK BENT KAN JE NIET TEGEN DE GEUR KUNNEN

GROETEN SSUSS

Hallo,

Ik kom net van de vk en heb het ook nog maar eens gevraagd. Ze zei het volgende: het is NIET bewezen dat het kwaad kan, maar ook niet bewezen dat het geen kwaad kan. Wel is aangetoond dat chemische stoffen via je huid in je bloedbaan kunnen komen. Haar advies was: je wilt geen enkel risico lopen nu, dus niet doen!

Ik doe het voor de zekerheid dus toch maar niet.

Groetjes,
Lyanne

reactie op lyanne,

verf kan niet in je bloedbanen komen zeker niet als je het op je huid verft.
Verf wat  OP je huid komt kan er niet IN en zeker niet in je bloedbanen
dat zou niet best zijn hahaah

zie ook mijn andere reactie

groeten ssuss

nou ik las gisteren in de krant dat het verven van je haar wel schadelijk is en ook in je bloedbaan kan komen heb er zelf geen verstand van maar volgens onderzoekers is het dus wel degelijk schadelijk
maar goed je moet het zelf beslissen ik denk persoonlijk dat het niet veel kwaad kan

Het is absoluut zo dat stoffen waarmee je huid in aanraking komt in de bloedbaan komen hoor. Je huid is gewoon een orgaan, en alles wat je smeert bijvoorbeeld kan ook schadelijk zijn. Daarom hoor je wel eens dat iets uit de handel wordt gehaald, een creme ofzo, omdat die kankerverwekkend zou zijn. En als je iets inademt kan het ook schadelijk zijn. Of het uiteindelijk bij je baby komt dat is een tweede, omdat alles gefilterd wordt, maar ik ben daar voorzichtiger mee dan de meeste blijkt wel.
Groetjes Wasabimammie!

Of verven en blonderen slecht is laat ik aan de deskundigen over, maar ik weet wel uit ervaring dat het verven/blonderen wel eens heel anders kan uitpakken dan bedoeld in invloed van hormonen. Misschien is dat een reden om het haar toch maar in je iegen kleur te houden.

Miep

Creams met vitamine A worden ook afgeraden, omdat het wel degelijk je lichaam ingaat. Via de huid kan wel degelijk één ander in je lichaam komen.

Of het dan schadelijk is, is een andere vraag.

Terug
Bovenaan