mag dit wel?

De reden dat het vaak wordt afgeraden is omdat de matrasjes meestal niet van hele goede kwaliteit zijn en de zijkanten van de kinderwagenbak zijn dicht en dat ventileert niet goed. De kleine kan het sneller te warm krijgen dan in een wiegje of ledikant.
Maar ik zou inderdaad het kraamburo bellen en vooral je eigen gevoel volgen.
Succes!
 
de regeltjes veranderen zo ontzettend vaak volgens mij ieder jaar wel daar wordt je echt gek van.
En vaak de wat oudere dames (kraamhulp) volgen nog veel van de oude regeltjes op van vroeger.
Ik vind het allemaal wel moeilijk blijven hoor maar komt vast allemaal goed met onze kleintjes
 
Hoi,
Ik zou de baby niet zo snel voor lange tijd laten slapen in de reiswieg. Zoals andere ook al zeggen, de matrasjes zijn toch vaak wat mindere kwaliteit. Wij hebben onze zoontje(inmiddels 2 jaar) nooit bij ons op de kamer gehad. Ik zie daar het nut niet zo van in eerlijk gezegd, maar goed dat is voor een ieder persoonlijk. 's Nachts sliep hij altijd prima in zijn wiegje op zijn eigen kamertje. De eerste 6 maanden weigerde hij echter om overdag op zijn eigen kamertje te slapen. Dus dan sliep hij waar hij in slaap viel. (box, wippertje, bij ons op bed). Hij sliep zowiezo heel weinig overdag(max 3 keer een half uur per dag). Na zes maanden was het over en sliep hij ook prima in zijn eigen bed in zijn eigen kamer overdag, 2x 1,5 uur. Hij heeft nooit 1 nacht bij ons op de kamer of in bed geslapen. Wij zijn er blij mee. maar het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze en elk kindje is anders. Bij deze baby willen we het weer op de zelfde manier doen. Ik ben benieuwd of de baby er aan mee werkt haha.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan