D Dream mom apr 20, 2019 #1 <p>Hey, een vraagje, haar kleuren mag het tijdens zwangerschap?</p><p> </p><p>Thanks</p>
<p>Hey, een vraagje, haar kleuren mag het tijdens zwangerschap?</p><p> </p><p>Thanks</p>
C Cynthia32 apr 20, 2019 #3 Mag indd wel zonder amoniak. Ben je er wel van bewust dat de kleur anders KAN uitslaan door de hormonen. Doet hoeft absoluut niet maar is wel mogelijk
Mag indd wel zonder amoniak. Ben je er wel van bewust dat de kleur anders KAN uitslaan door de hormonen. Doet hoeft absoluut niet maar is wel mogelijk
D Dream mom apr 20, 2019 #5 Oke, maar als je dat bij de kapsalon doet, weten ze dat dan wat er mag en niet?
G Gebruiker10102650 apr 20, 2019 #6 [quote quote=10193029]Oke, maar als je dat bij de kapsalon doet, weten ze dat dan wat er mag en niet?[/quote] Dat zal per kapsalon verschillen
[quote quote=10193029]Oke, maar als je dat bij de kapsalon doet, weten ze dat dan wat er mag en niet?[/quote] Dat zal per kapsalon verschillen
J Jessie-x- apr 21, 2019 #7 Ik heb mijn haren gekleurd met Poly Pallette, niets aan de hand behalve dat de kleur iets donkerder werd
Ik heb mijn haren gekleurd met Poly Pallette, niets aan de hand behalve dat de kleur iets donkerder werd
J Jessie-x- apr 21, 2019 #8 Ik heb mijn haren gekleurd met Poly Pallette, niets aan de hand behalve dat de kleur iets donkerder werd
Ik heb mijn haren gekleurd met Poly Pallette, niets aan de hand behalve dat de kleur iets donkerder werd