Mag haar kleuren?

Ik heb ze inmiddels al 3x laten verven tijdens mijn zwangerschap nu. Wel bij de kapsalon. 
Volgens mij is de kleur wel steeds geworden wat de bedoeling was ? 
Heb wel al de hele zwangerschap last van ontzettend veel knopen in t haar als ze net gewassen zijn. Sta soms wel een kwartier te borstelen. Heel irritant maarja niks aan te doen..

Advies VK was: liefst de eerste 12 week niet! 
Ik heb het gered tot 16 weken, 29 jaar en behoorlijke grijze al, en ben echt wel een ijdeltuit (hip mens haha) vond het best vreselijk, maar alles voor de baby! 
Heb nu met 27 week net weer mijn haar geverft, verf het bij de kapper en gewoon donker bruin. Wil geen blondering. Normaal verfde ik het om de 6 week, maar stoor me er ook minder aan, in mijn verlof ga ik het nog een keer weer verven denk ik, moet wel wat normaal op de foto’s komen natuurlijk hihi.
kapsters zeiden trouwens dat het gewoon kan, dat het niet schadelijk is.

Oh dit wilde ik dus ook weten.
Heb ook wat grijze haartjes die ik om de zoveel maanden bij werk.
Had van Garnier gekocht de oil versie, zonder ammoniak. En wil het al zo graag verven, mede ijdeltuit. ;-))
Maar misschien wacht ik toch maar even tot na de 12 weken. 

Hoi! Ik heb jaren lang in de salon gewerkt en het zit zo
het is nooit bewezen dat je haar kleuren schadelijk is voor je ongeboren kindje 
wel is het zo dat kleuren tijdens je zwangerschap altijd op eigen risico is 
ik zelf heb wel honderden zwangere vrouwen gekleurd zelfs vrouwen die over hun uitgerekende datum waren ?
ik zelf kleur ook gewoon me haar tijdens mijn zwangerschap
kleur kan indd anders uitvallen vanwege de hormonen die je hebt tijdens je zwangerschap 

Terug
Bovenaan