<p>Hi dames,</p><p>Ik ben inmiddels 5 weken zwanger van de 1e. Alles is dus nieuw, spannend en "een tikkeltje" onzeker. Momenteel zit ik dus met 3 dingen, waarvan ik het eigenlijk een beetje genânt vindt om de verloskundige over te moeten bellen, maar tegelijkertijd wil ik ook weten of het wel of niet mag. Internet is compleet tegenstrijdig dus misschien kunnen jullie me helpen? Komtie:</p><p>1. ik heb nagellak op (opgedaan voor ik wist dat ik zwanger was) en dat moet er af... maar mag ik remover gebruiken? En moet dit dan evt. de versie zonder aceton zijn?</p><p>2. ik loop al een tijdje bij de fysio (niet-zwangerschap gerelateerd) en hij maakt allerlei draaiingen met mijn bovenlijf, duwt op wervelschijven, enz. Zou dat kwaad kunnen? Ik wil hem nl. eigenlijk niet vertellen dat ik zwanger ben.</p><p>3. ik doe aan hot yoga. Is dat nog steeds oké om te doen? Ik lees dat yoga wel kan, maar ook in zo'n vroeg stadium? En dan ook nog in zo'n extra warme ruimte? </p><p>Alvast bedankt voor jullie hulp! </p><p>Liefs </p>