mag ik boos zijn???

Hoi Victory,

Als je goed naar de bovenstaande berichten kijkt dan zie je dat het niet alleen te maken heeft met geld. In de situaties die beschreven worden lees dat er naast geld een liefde - verzorgingsprobleem is.

@ iedereen:
Echter ben ik het niet helemaal eens met de opmerking dat kinderen m.n. liefde - aandacht nodig hebben. Ik vind het namelijk wel belangrijk dat je als ouders een financieel stabiele situatie moet hebben om goed voor je kind te kunnen zorgen.

Kusjes Monique

Monique, hoeveel geld is nodig? ik vind het belangrijk dat mijn kids kunnen eten en dat ze kleren krijgen waar nodig! dages uit vind ik bijv geen noodzaak, je kan ook heel goedkoop andere leuke dingen doen!
als je je kindje maar kan verzorgen!! een kind word er toch niet leuker op als ze alles maar kunnen krijgen! (in mijn ogen)
maar een beetje stabiliteit is wel fijn!

liefs

Hoi Mommy,

Ik heb het niet over een bepaald budget wat ik nodig vind. Ik wil alleen aangeven dat ik een stabiele situatie belangrijk vind.

Liefs

Ik denk dat je je boosheid beter kan omzetten in teleurstelling.

Als je vind dat ze niet goed voor hun dochter kunnen zorgen, kan je altijd anoniem de kinderbescherming inschakelen.

Toch wil ik even heel duidelijk vermelden dat een longontsteking niet door verwaarlozing komt.
Ik ben zelf zwanger van de derde, we hebben een koopwoning en allebei een goede baan en redden ons prima. (en toch vind ik persoonlijk veel liefde, de juiste normen en waarden aan je kind meegeven het allerbelangrijkste)
Maar onze jongste dochter heeft al 3x een longontsteking gehad, ze heeft net als ons allebei aanleg voor bronchitus en als ze verkouden is, dan slaat dit snel door in een longontsteking, dat heeft geen bal te maken met of ik dingen beter weet dan het cb of hoeveel geld er bij ons binnenkomt...

Liefs randy

Ik denk dat je je boosheid beter kan omzetten in teleurstelling.

Als je vind dat ze niet goed voor hun dochter kunnen zorgen, kan je altijd anoniem de kinderbescherming inschakelen.

Toch wil ik even heel duidelijk vermelden dat een longontsteking niet door verwaarlozing komt.
Ik ben zelf zwanger van de derde, we hebben een koopwoning en allebei een goede baan en redden ons prima. (en toch vind ik persoonlijk veel liefde, de juiste normen en waarden aan je kind meegeven het allerbelangrijkste)
Maar onze jongste dochter heeft al 3x een longontsteking gehad, ze heeft net als ons allebei aanleg voor bronchitus en als ze verkouden is, dan slaat dit snel door in een longontsteking, dat heeft geen bal te maken met of ik dingen beter weet dan het cb of hoeveel geld er bij ons binnenkomt...

Liefs randy

Terug
Bovenaan