mag ik even mijn ei kwijt

Zoals jullie wel weten is jurgen ruim anderhalf jaar geleden overspannen geraakt. Dit was en is soms nog een hele heftige tijd, Maar jurgen is weer hard op weg om de jurgen te worden waar ik verliefd op ben geworden en daar ben ik enorm blij mee.

Maar nu komt het, sinds 2 weken zit mijn moeder in de ziekte wet met een lichte depressie/overspannenheid en ik baal hier enorm van. Ten eerste natuurlijk voor mijn moeder maar ten tweede ook voor mij. Ik heb net jurgen weer een beetje op de juiste weg en nou begin ik weer opnieuw met mijn moeder. weer iemand die heel negatief en onvoorspelbaar is, weer iemand waar ik veel van hou, weer iemand waar ik me zorgen om maak..........iemand die me alles her laat beleven wat ik in de laatste anderhalf jaar heb meegemaakt met jurgen.

En het valt me zo zwaar, ik ben zo moe, merk dat ik weinig begrip kan opbrengen voor mijn moeder me zorgen maak om mijn vader en ga zo maar door.

Weet je wat ik me wel eens afvraag....wanneer krijg ik weer tijd voor mij......mag ik weer lekker zorgeloos genieten van mijn gezin.

nou daar komen de tranen weer hoor, moest echt even mijn ei kwijt.

Liefs sandra mv nick en Tess

jeetje kan niet veel zeggen alleen dat ik het super kut voor je vind!
Heel veel sterkte de komende tijd.
En het klinkt niet aardig maar je mag best tegen je moeder zeggen dat je het even niet erbij kan hebben en je soms terug trekken kan ook, JIJ bent namelijk ook belangrijk!

kus wen

Pff, je krijgt het ook voor de krenten.... Meid, jouw tijd komt wel weer... Maar daar heb je nu helemaal niets aan..... Mensen onderschatten altijd wat voor energie het kost om er te zijn voor de overspannen / depressieve mensen. Maar vergeet alsjeblieft niet, dat wat jij allemaal doet en gedaan hebt voor Jurgen en nu voor je moeder, deze mensen je ontzettend dankbaar zijn.... En ook zullen blijven, ook al zullen ze je dat niet altijd kunnen zeggen.... Het zegt heel veel over jou dat jij er voor hen bent...Maar natuurlijk is het niet lekker dat het allemaal achter elkaar aankomt, maar misschien moet je gewoon eens in de maand er een echte Sandra dag van maken en dan alleen iets doen wat Jij leuk vind. Ik wil je vanuit hier een hele dikke knuffel geven, want die ben je nu wel nodig.

Dikke knuffel voor jou

Oh meid wat een toestand, wat een zorgen weer.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht.
Misschien niet zo'n gek idee je moeder te vertellen hoe je je voelt en dat je net weer een beetje op adem aan het komen bent met Jurgen. Hopelijk heeft ze daar begrip voor en kan ze je een beetje sparen. Nogmaals sterkte!

Tessie

Jemig meid, dit is zwaar! Het is totaal niet eerlijk! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit even niet trekt....Eerst Jurgen, nu je moeder. Ze zijn allebei zo dicht bij en je wilt er voor ze zijn...mij JIJzelf bent ook belangrijk, jij moet er ook zijn ...helemaal voor je gezin. En juist dat is nu zo moeilijk.. Ik heb helaas geen oplossingen of handvaten en ik had je die graag willen geven...Misschien helpt het een beetje dat je hier alles van je af mag schrijven wat je wilt en dat wij allen hier een luisterend oor bieden...

Een hele dikke knuffel voor jou!

Liefs Hanneke

Hey meid!
Wat ontzettend vervelend van je moeder zeg! Kan idd begrijpen dat je er wat geirriteerd onder bent. Het is idd niet eerlijk dat het uitgerekent jullie gezin dit weer moet overkomen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopen dat je moeder er niet lang mee loopt. Zodat jij echt kan genieten van je gezinnetje
Dikke knuffel Esther

Pffff... Het meeste is al wel gezegd, maar een dikke knuffel kun je vast nog wel gebruiken (helaas geen knuffelsmilies :) ). Kan me voorstellen dat je baalt hoor, je weet ook wel dat ze hier zelf niet voor kiezen, maar het is heel vervelend en zwaar om altijd de sterkste te moeten zijn...

Liefs Leine

Dag Sandra,

Wat een ontzettend nare situatie voor je, maar denk nu vooral even aan je zelf. Je schreef al eerder dat je zo ontzettend moe bent, en voor dat je het weet ben je zelf overspannen of heb je een burn out. Daar zit echt helemaal niemand op te wachten.

Ik snap wel dat het moeilijk is om even voor je zelf te kiezen want je blijft je toch zorgen maken over je moeder (gelukkig maar dat Jurgen op de goede weg is) maar niemand heeft er wat aan als jij het niet meer ziet zitten.

Misschien harde woorden van deze kant maar ook een hele grote knuffel!

Annemieek

Terug
Bovenaan