mag ik even mijn ei kwijt

Hoi Sandra

Misschien kun je voor jezelf twee vaste dagen bedenken dat je langs je moeder gaat een bakkie doen. Ga dan niet de hele dag maar in de ochtend twee uurtjes. Kun je haar een beetje ondersteunen en er voor haar zijn. Voor jezelf weet je dan dat je haar aandacht geeft en dat is goed voor je gemoedrust.
De rest van de week is je hoofd leeg, omdat je niet naar haar toe hoeft. Het maakt het voor jezelf overzichtelijk en de andere dagen zijn voor jezelf en je gezin. Want inderdaad let op jezelf...niemand heeft er wat aan als jij uitvalt.

succes
pascal

Hey Sandra,

He das echt niet leuk nee, gaat t net de goede kant op thuis..
Denk inderdaad wat al geschreven is, ook aan jezelf en je gezinnetje!
Heel veel sterkte!!

xx

Hey Sandra, misschien helpt het je te bedenken dat jij niet verantwoordelijk bent voor je moeder. Dat is je vader namelijk.
Jij was wel verantwoordelijk voor Jurgen, dus jij was de aangewezen persoon in alle gevallen. Maar bij je moeder mag je er voor haar zijn, maar vanaf de zijlijn! Tuurlijk maak je je zorgen, tuurlijk help je haar, ook als je zelf moe bent, maar het is niet jouw verantwoording. Misschien als je op die manier psychisch afstand kan nemen valt het je veel minder zwaar.
Sterkte ermee.
Liefs Nelleke

lieve Sandra,

wat ontzettend rot voor je! ik hoop dat je een beetje je hart kan luchten op het forum en dat dat je een klein beetje lichter kan laten voelen.

ik denk ook dat jede hoofdmoot aan je vader moet overlaten, je kan altijd nog inspringen als het nodig is. Als je moeder nu al went aan je vele aanwezigheid kom je daar niet zo snel van af denk ik (cru gezegd hoor, probeer ook maar wat advies te geven).

Ik ben zelf ook licht depressief geweest, dus het zal niet te vergelijken zijn met Jurgen, maar iemand moet er voor het grootste deel ook zelf uitkomen hoor! medicatie en therapie helpen enorm veel!

meid ik wens je heel veel sterkte en hoop echt dat je heeeel snel zorgeloos mag genieten!

knuffel Jenneke

Terug
Bovenaan