Hallo allemaal,
ik zal me eerst eens voorstellen, ik ben Randy ik ben 25 jaar en heb een engeltje Ninthe*.
Ninthe* is op 18 november 2006 geboren na een zwangerschap van 21 weken en 5 dagen, wij hebben de zwangerschap afgebroken omdat Ninthe* de ergste vorm van Spina Bifida (open ruggetje) had en ze niet levensvatbaar zou zijn buiten mijn lichaam.
Ik heb dus geen miskraam gehad, en voel me nu we weer bezig zijn (sinds 6 februari omdat ik nog een late na-curretage voor de placentaresten had) een beetje tussen wal en schip vallen.
Op het gewone zwanger worden forum kan ik niet alle verhalen handelen, sommige meiden daar komen over alsof je een baby bij de supermarkt haalt en zijn alleen maar bezig met "help ik zit in ronde 3" er zijn er ook genoeg die mijn verhaal wel begrijpen, en dat ik het dus niet de normaalste zaak van de wereld vind om een gezonde zwangerschap te hebben, toch kan ik het daar niet altijd aan.
Mijn vraag is dus ook, mag ik met jullie meekletsen???
Jullie hebben ook een verdriet te dragen, jullie lichaam is ook een beetje van de rit etc etc etc...
Liefs Randy