mag ik me bij jullie aansluiten???

HOi Randy,

Uiteraard mag je je aansluiten! Helaas is het op dit forum, maar ik put er zelf veel troost uit. Niet dat ik blij ben dat anderen ook een miskraam hebben gehad, maar je begrijpt elkaar gewoon beter. Ik lees ook op het zwangerforum mee en het valt me ook op dat sommigen er heel makkelijk over denken. Ik heb een vriendin die 2 maanden bezig is en al 2 keer zwaar depri is geweest door haar menstruatie. Erger nog dan ik, terwijl ik 2 miskramen heb gehad vorig jaar. Kan ik af en toe niet bij met mijn hoofd, maar ja ik snap ook wel dat elke maand spannend is als je het zo graag wilt.

Wij zijn nu voor de 1e ronde na de laatste miskraam bezig en ik hoop dat het snel weer goed komt. Heb al een zoontje van 2,5 en die zwangerschap verliep super. Daarna 2 keer binnen 2 maanden zwanger geraakt, maar ja het zegt niet altijd wat. Soms kun je er beter langer over doen en dan in   keer goed.

Ik wens je in ieder gevaal veel sterkte en als je je hart wilt luchten, dan horen we het wel

groetjes Empe

Hoi Randy,

Ik begrijp je verdriet en je emoties, heb zelf in september 2005 met 9 weken een miskraam gehad, op 3 oktober gecuretteerd (mijn vaders verjaardag ook fijn). Ik was erg verdrietig en had het er heel moeilijk mee, in het ziekenhuis kreeg ik het slechte nieuws tussen de dikke buiken! Ook ik kan heel erg boos worden als mensen zo laconiek over zwanger worden en zijn doen, een zwangerschap is zeer bijzonder en een gezonde baby een wonder! Sinds 3 maanden ben ik moeder van een gezonde zoon waar ik zeer dankbaar voor ben, voor mij het bewijs dat mijn lijf in staat is een baby op de wereld te zetten want het vertrouwen in je lijf is wel weg na een miskraam. Ik wil je heel veel sterkte met je verlies wensen het is niet niks wat je hebt meegemaakt en schrijf het van je af dat helpt! Vergeten doe je het nooit toen mijn zoon werd geboren was ik blij maar ook erg verdrietig want het had mijn 2e kindje kunnen zijn en dat doet af en toe nog steeds zeer!

Sterkte en liefs,

Puk

hoi Randy,                

Je ziet het, hier kun je er altijd over praten. Ik ben zelf ook erg blij met dit forum. Zelf ben ik 22 januari gecuriteerd naar een zwangerschap van dik 12 weken. Bij mij was er wel een vruchtzak van 12 weken  maar waarschijnlijk is in de eerste weken van mijn zwangerschap het al verkeerd gegaan maar heeft mijn lichaam het niet afgestoten.
Iedereen die je het verteld reageert wel van "wat erg" maar ze weten absoluut niet hoe je je eigenlijk voelt en daar heb je hier geen last van.

Groetjes ida

Hoi Randy,

Ik had me bij het zwanger worden forum aangesloten omdat daar meer mensen dezelfde NOD dag hebben.
Maar ik herken heel veel in wat jij schrijft.
Daar hoor je inderdaad meiden erg stressen in de eerste ronde!!
Dat doet gewoon pijn.
Ook al neem ik ze serieus en is het voor hen vast heel heftig.

Ik heb vanmorgen gestest, 1 dag na mijn NOD en het was negatief, ik ben er kapot van en weet niet goed hoe ik dat met hen kan delen.
Misschien wel met jullie.
Het is misschien nog vroeg, en het kan nog positief worden, maar ik geloof dat nu mijn verdriet eruit komt.
(Ik zit in ronde 5 na een mk van 8 weken).

En Randy dit is ook niet te vergelijken met wat jij hebt doorstaan, maar ik heb wel het gevoel dat je het verdriet kunt begrijpen.

Ik heb nog geen kinderen en het gevoel dat mijn lichaam faalt en heb de angst dat het misschien wel nooit zal lukken..

Sterkte allemaal.

Terug
Bovenaan