mag ik nog een keertje....

A

Anoniem

Guest
een fotootje plaatsen van mijn zoontje Justin....hihihi
bedankt!

liefs sweety en justin

wat een lekker ventje zeg.

wat jij niet weet is dat ik op het laatst van   onze zwangerschap veel met jou meegeleefd heb. Ik las al mee op het forum van de maart moeders, maar reageerde daar nog niet.
op het laatst waren zowat alleen jij en ik nog over die nog moesten bevallen.

Ik geloof dat jij ietsje eerder bent bevallen dan mij. danny is   van 5 april en was 10 dagen overtijd.

groetjes irene

hee irene,

nee dat wist ik iss niet..justin is van 4 april 1 dagej eerder dus hahahah hoe gaat het met jullie? wat leuk dat je reageerd

liefs sweety

hoi sweety

Ja leuk dat jij nu ook weer vaker hier zit, ik zag zo af en toe je naam wel voorbij komen, maar niet zo heel veel.
Ik vond het toen wel erg fijn om herkenning te vinden op het forum bij jullie hoor, ik had het behoorlijk zwaar op het laatst vond ik zelf.
Zeker omdat de verloskundige ingeschat   had dat hij eerder zou komen, omdat rachel mijn oudste ook een paar dagen voor de tijd kwam.
Mooi niet, meneer liet netjes op hem wachten.
het resultaat mag er wezen denk ik .

oeps beetje groot vrees ik.

groetjes irene

ik typte hier ook bijna nooit wat eigenlijk ik las meer...typ nog steeds niet zo veel maar reageer nu iets meer hahaha ja, ik had het ook echt zwaar op het laast...justin is 4-4 geboren ahhahaha en heb er 26 uur!! over gedaan pfff wat een ramp!! maar oke resultaat is er idd! wat een schatje heb jij zeg!! lekker ventje hoor!! wat een bezit he!! knuffelennnnnnnnnnnnnn hahahahaha tot gauw!!

Terug
Bovenaan