mag ik nog een keertje....

oooooooooohhh, ik moet er niet aan denken 26 uur, meid wat heb jij gezweten.

Ik heb heel veel mazzel gehad. Rachel mijn oudste (9) was er binnen de 3 uur en Danny was   er met net 2 uurtjes

Ik had nu wel al weken voorweeen en een week naweeen hoor.
Bij Rachel niet daar rommelde het in het weekend een beetje en heeft de gyn mijn vliezen gebroken en toen was ze er dus zo.

groetjes irene

tjeeeee wat een mazzellllllllllllll pffff ben der gewoon jaloers op joh!! nee was bij mij wel anders hoor!!! ik moest na 12 uur ziekhuis in bleef steken bij 4 cm ontsluiting. aan de weeopwekkers maar niks hoor toen ruggeprik want lichaam trok het niet meer, maar ruggeprik lukte 3 keer niet...hebben me 2,5 ur laten liggen daarzo!!! pffffffff toen infuus want ik kreeg koorts, maar ze raakten een ader en bloed spoot eruit. toen antibiotica omdat ik koorts kreeg, was ik allergisch voor en kotste alles uit. toen was ruggeprik uitgewekt en moest ik overnieuw. toen na 24 uur mocht ik persen, na 1,5 uur nog niks pfffffff moeeeeeeeeeee toen knip erin en vaccuum pomp erop ( dat doet pas echt pijn is een wee niks bij) maar toen schoot de pomp eraf en justin weer terug en kon ik overnieuw beginnen, maar ja...eindelijk was hij er en hebben ze me nog 1 uur moeten hechten hahahahaha maar na 4 dagen reed ik alweer auto hoor lol

xxxxx

Jeetje, wat een drama zeg. Ik voel met je mee zeg maar.

Ik ging 's morgens om 5 uur naar de wc en ik toen ik op de klok keek had ik zoiets van dat wordt weer niets vannacht. Ik had er wel hoop op want ik was 's avonds eindelijk mijn slijmprop verloren. Ik ben gewoon terug naar bed gegaan en heb om half 6 mijn man wakker gemaakt met de mededeling dat het begonnen was. hij ging nog even een sigaretje roken buiten en toen hij terugkwam stond ik al te dabberen, ik kreeg wee op wee. er zat maar 1 minuut tussen. Om half 7 is hij de verloskundige gaan bellen en die was er om 10 voor 7. Ik had toen 4 cm ontsluiting. danny zat nog wel vreselijk hoog en de verloskundige zei dat we het een halfuurtje aan zouden kijken en als hij niet zou zakken moest ik toch naar het ziekenhuis. dat wilde ik perse niet, want rachel was in het ziekenhuis geboren en ik wilde het heel graag thuis doen deze keer.

Op een gegeven moment zei ze dat ik moest proberen of ik nog kon plassen( dan schijnen ze makkelijker te zakken) Ik wilde nog stoer naar de wc lopen, maar viel bijna flauw tegen de deurpost zo beroerd was ik al. Ik ben gauw op een emmertje gaan plassen en terug in bed gaan liggen. de verloskundige   heeft toen een 2e verloskundige gebeld en de kraamverzorgster dat ze moesten komen helpen. ( dit hoorde ik later pas, zij hadden op mijn buik moeten duwen als het niet vanzelf gegaan   had) ze waren allebei te laat, want ik riep dat ik moest persen. de verloskundige zei dat kan en keek hoever ik was. ik had om half 8 al 9 cm en mocht zachtjes meepersen.

dat zachtjes heb ik niet gehoord, ik heb ook niet op persweeeen gewacht, want om 8 over half 8 had ik hem op mijn buik liggen.

Toch lijkt dit natuurlijk ideaal zo snel, maar het is ook wel een enorm geweld hoor. Je weet dan ook niet wat je overkomen is hoor.

Ik geloof alleen toch niet dat ik zou willen ruilen met degene die er zo lang over moeten doen hoor, ook niet zonder al die complicaties die jij gehad hebt.

Ben je snel opgeknapt daarna of viel dat tegen.

groetjes irene

Wat een scheetje. Is ie in ´n fotostudio gemaakt?Of ben je zelf zo creatief, ha ha!!!
Leuke foto!!! Knuffel voor je kleintje,
Sandra
xxx

heeeeeeee rachel2

ja, ben gelukkig snel opgeknapt, moest wel 2 dagen in ziekenhuis blijven omdat mijn koorts niet wilde zakken en justin toch met vaccuumpomp is geboren he. maar ik reed na 4 dagen al weer auto hahahaha das weer een ander uiterste he lol. Ik heb wel lang last gehad van de hechtingen, maar ja. Tis cliche maar doe het zo weer hoor!!!

en jij? ook heel het geweld beetje teboven gekomen??willen jullie nog een kindje tzt of niet??wij wel, eind van dit jaar willen we weer gaan proberen(mits ik dan al ongi ben..)

en idd is deze foto in een foto studio gemaakt...ik ben normaal niet zo haantje de voorste met plaatsen van foto's maar deze vond ik echt geweldig leuk!!

liefs sweety

heey Sweety.

Mijn herstel verliep een beetje raar. Ik voelde me de eerste 3 dagen helemaal toppie, kon de hele wereld aan (althans dat dacht ik) daarna begon het.
Ik kon niet op 1 been staan, kreeg mijn broek niet aan als ik stond en dat soort dingen.
Ik heb tijdens de zwangerschap van Rachel (9) in een rolstoel gezeten vanwege bekkeninstabiliteit en had echt geen controle meer over mijn benen. Nu ging dat tijdens de zwangerschap heel goed maar erna dus even niet.
Toch ben ik daar inmiddels wel van opgeknapt hoor, ik ben alleen wel heel erg blijven zweten. Nu geef ik nog volledig bv dus de hormonen gieren ook nog dat zal wel meespelen.

Zoals je misschien al opgevallen was zit er tussen Rachel en Danny 9 jaar verschil.
Dat is geen bewuste keuze van ons, maar we hebben gewoon lang op een 2e kindje moeten wachten. Ik had eigenlijk vorig jaar de medische molen ingegaan en toen bleek ik toch zwanger.
Eigenlijk zou ik best nog een 3 e kindje willen, maar ik weet niet of het ons gegeven is zeg maar. Ik ben nu al 35 dus wie weet. We houden het niet tegen dus we zien wel wat er gebeurd. Ik reken er niet op.

groetjes irene

Terug
Bovenaan