Mag ik ook even klagen??

Ik heb de buikbanden gezien op marktplaats die maken ze voor je op bestelling ze waren niet heel erg duur. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Gr. Arianne

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nooit erg heb gevonden hoor. Ik was zelf zo trots en kreeg juist veel complimentjes dat ik straalde en dat mijn buik er mooi uitzag. En dat vage kennissen eraan gingen zitten vond ik niet erg. Toen mijn zoontje geboren werd, vond ik het ook echt niet erg dat mensen in de kinderwagen gingen kijken. Ik doe het zelf ook vaak hoor. Mooi toch, om die kleintjes te zien. Mijn buik is nu nog niet echt zichtbaar voor onbekenden, maar als het straks zo is. Mag iedereen mijn buik zien en als ze even willen voelen, waarom niet.
Maar als jij dat niet wilt, dan heb ik daar respect voor hoor. Iedereen is anders en denkt er dus ook anders over. Maak je er maar niet te druk om. Je hebt al heel wat goede tips gekregen. Ik heb trouwens ook wel eens op internet een t-shirt gezien met don't touch erop. Dat is misschien iets voor jou. Helaas weet ik niet meer precies waar dat was.

Groetjes Maria

Hoi,

Heel herkenbaar. Ik was een keer bij een receptie en werd aan iemand voorgesteld. Ik stak keurig mijn hand uit om die te geven. Die vrouw keek naar mijn buik, en legde haar hand erop: "hallo, ik ben tante ... " zei ze tegen mijn buik... Ehhhh, hallo????
Aan wie wordt je eigenlijk voorgesteld, aan mij of aan de ongeboren baby????

Een leuke respons is: mag ik  mijn handen dan ook op jou borsten leggen!? Dit schreef iemand een  tijdje terug (ik geloof in het moeders van januari 06 forum maar weet het niet meer zeker). Zij had een wildvreemde die vroeg of ze even mocht voelen. Ik weet even niet meer of ze dit wílde antwoorden of dat e het ook heeft gedaan... maar hoe dan ook, jammer dat  ik het pas las na mijn bevalling....

misschien een ideetje?  

herkenbaar!!!!!!!
En inderdaad zeeeeeer irritant .
Inmiddels ben ik bevallen van onze 2e zoon en heb het dus reeds 2x mee mogen maken... overigens de 1e keer erger als de 2e keer. Deze 2e zw.schap was ik zelf wat assertiever denk ik.

Was supertrots op mijn buiken (ik mis het zelfs stiekum wel een beetje al geniet ik super van mijn knullen, die buik was wel heel speciaal) maar ben niet iemand die het fijn vindt dat er aan me gezeten wordt en al helemaal niet door mensen die ik amper ken.

Mijn schoonmoeder kon er trouwens ook wat van..... bij de oudste was ik met oud en nieuw 13 weken zwanger en ze waren net op de hoogte van dat bestaan van een paar cm lang in mijn buik en van een buik was nog geen sprake (die kwam pas met 20 weken) en wat denk je??? Mijn buik werd een gelukkig nieuwjaar gewenst?!   Haaaalloooo ik zit nog helemaal om dat minimensje heen hoor!!!

En helaas....er zijn inderdaad mensen zat die vinden dat ze in een kinderwagen mogen kijken en dat zijn niet alleen maar omaatjes, maar ook moeders die hun eigen kind optillen om dat 'hele kleine babietje' te laten zien en dan nog een conversatie verwachten ook.... eh ken ik u?

Overigens zijn er hele gave tshirts alleen ik weet niet waar je die kunt krijgen.... oa eentje met 'do not touch' erop en dan als verkeersbord met een verbodsbord met een hand erop. Duidelijk zat toch

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan