Mag ik ook mee doen ?

hoi
ik ben zwanger van de 4e en herken je klachten ook wel. maar ja is idd logisch als je al kinderen hebt rondlopen werk sinds eenweek ook wat minder uren wat ik trok het niet meer. en wat ik vooral balen vind is die vermoeidheid, dan denk ik wel eesn gaat dat nooit over, pfff

hoi
ik ben zwanger van de 4e en herken je klachten ook wel. maar ja is idd logisch als je al kinderen hebt rondlopen werk sinds eenweek ook wat minder uren wat ik trok het niet meer. en wat ik vooral balen vind is die vermoeidheid, dan denk ik wel eesn gaat dat nooit over, pfff

hoi

Ja, herkenbaar de vermoeidheid is echt behoorlijk aanwezig, ik moet straks werken ( werk in de gehandicaptenzorg ) maar moet met mijn werkgever gaan bespreken iets minder uren te gaan werken, en hoe ze daar tegenoverstaat weet ik nog niet goed. Ik ben bijvoorbeeld heel blij, mijn zoon wordt van het weekend 11 maar het idee dat mijn huis vol visite zit doet mijn bijna gillen en ik ontneem hem echt niet zijn verjaardag.

haha lorena, ging niet helemaal goed geloof ik hé!!

Hoi Charleon,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je komt meekletsen!
Ik ben MJ en 4maart uitgerekend van ons 4e kindje, wij hebben al drie zonen van 10-5-2jaar.
Ik heb ook sneller een gespannen buik (geen harde) en voornamelijk net boven mijn navel wat pijn! dus herken het zeker, van andere dingen zoals bandenpijn ed heb ik dit keer eigenlijk totaal geen last! Jij?
Rustig aan doen, ja daar zeg je iets, ik probeer het wel en zeker in het weekend als mijn man thuis is ga ik ff lekker liggen met de jongste voor zijn middagslaapje!
Ik doe altijd zelfbediening op verjaardagen, zet dus alles klaar en dan kan iedereen zelf alles pakken, hoef ik alleen bij te vullen, scheelt veel werk en kun je zelf ook eens rustig zitten tussendoor!
Veel plezier dit weekend en alvast gefeliciteerd met je zoon!

Hallo Charleon,

welkom bij de club, en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben Anne 29 jaar en zwanger van mijn 3e kindje. Ik heb een zoontje van 3 en een dochtertje van 1. En nu weer zwanger van een zoontje.
Merk ook wel dat ik het zwaarder vind worden, heb trouwens zwangerschappen waar ik absoluut niet over mag klagen hoor, ze verlopen vrijwel vlekkerloos maar ja als je er inderdaad nog 2 thuis hebt rondhuppelen dan kom je gewoon wat minder aan je rust toe.
Alvast gefeliciteerd met je zoontje, en zoals MJ al zij is zou ook voor zelfbediening gaan maak je het jezelf niet te moeilijk. En er zijn toch ook altijd nog fam leden die je vast wel willen helpen!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan