mag ik ook nog even iets zeggen?...(vat dit niet verkeerd op)

A

Anoniem

Guest
sinds een week is er dus nu een nieuw forum online.
nou hartstikke fijn.

maar toch baal ik best wel. het is hier zo rustig nou.
ik vraag me eigelijk steeds af waarom er zo nodig een nieuw forum moest komen?

was het hier niet leuk meer?

nou het is hier nu zeker niet leuk meer, zo rustig nou!

ik vond het hier altijd super gezellig. ik vond het eigelijk altijd gek als de moeders hier zo klaagden omdat er veel moeders waren.
ik vond dat juist een voordeel. omdat er dan altijd wel iemand reageerde en ook vlot reageerde. dat is nu niet meer zo.

dit is niet aanvallend bedoelt, maar ik vind het gewoon jammer. we hadden het hier leuk op een enkel conflict na en dat mocht de pret niet onderdrukken.
en dat word er een nieuw forum gemaakt en weg is iedereen.

waar moet ik nou naar toe met mijn vragen en onzekerheden nu hier bijna niemand meer is???
want uit princiepe ga ik niet naar dat nieuwe forum omdat ik het onzin vind dat er zonodig een nieuwe moest komen.

ik zal hier wel negatieve reacties op krijgen, nou dat moet dan maar. maar ik vind dat ik er best wel even wat van mag zeggen. want door dat nieuwe forum hebben wij nu niks meer aan dit forum

hoii

zie de andere 2 topics die hier al eerder over gingen, rustig hier enz enz
ben het wel met je eens eigenlijk, ik vind dit forum veel overzichelijker
1x klikken en je ziet alle antwoorden
bij het nieuwe forum klik je op een topic en vervolgens moet je weer wat kiezen, je blijft klikken hiihih, en het is daar nu heel druk, dus ik kan het niet bijhouden daar
daarom blijf ik lekker hier, lees ook wel eens op het nieuwe forum, maar moet zeggen dat ik er vaak niet aan denk om daar te kijken, toevallig vanmi ff zitten lezen enzo
maar geef mij deze maar!!!

dus nee ik val je zeker niet aan

groetjes riana

Hoi Wilma,

ik snap je wel hoor, het is hier inderdaad een stuk rustiger. Helemaal de eerste dagen nadat het neiuwe forum er was. Maar desondanks zijn er volgens mij nog best een groot aantal moeders hier gebleven. Tenminste, als je naar het nieuwe voorstelrondje kijkt.
En er wordt nog redelijk wat gekletst. Inderdaad niet zo veel als voorheen, da's even wennen als ze met een prangende vraag is.

Het is niet anders, maar we maken er hier gewoon weer een gezellig hoekje van!

Groetjes,
Mienetje

hoi,
het was hier ook heel gezellig. maar de reden van het nieuwe forum is niet dat we perse een nieuw forum wilden maar dat daar niet jan en alleman kan meelezen. en daar bedoelen we eigenlijk mee, je weet nooit wie er meeleest, een of andere gek. en foto's plaatsen deed ik bijv. wel maar toch met een beetje een naar gevoel, van wie kijkt er allemaal mee. dat is eigenlijk de reden.

groetjes,
daphne

Hoi hoi,

Ben het ook wel met je eens hoor!!!
Maar ben ook niet naar het nieuwe forum wezen kijken ook al was ik uitgenodigt!!
Wilde hier blijven omdat ik hier al een tijdje ben!!!
Maar er zijn nog genoeg meiden hier ook al is het niet meer zo druk!!!
En hier is het ook gezellig hoor!!!

Liefs Sandy

Het is precies zoals Skipke zegt. En vergeet ook niet de mogelijkheid om daar prive elkaar te mailen en de chatbox. We wilden graag met een aantal meer mogelijkheden en een gesloten forum.
En het was boven alle verwachting dat er zich daar zoveel zouden aanmelden. Iedereen is vrij om te doen wat hij wil. En de behoeftes verschillen ook. Daarom is voor de een dit forum fijner en voor de ander het nieuwe forum.
Ook over de overzichtelijkheid en indeling verschillen de meningen. De een vind het hier fijner en de ander daar. Dat houdt je toch.
Laat iedereen gewoon doen waar hij zich het prettigste bij voelt.

Ik kan het wel een beetje begrijpen. Ik heb me ook op dat forum wel ingeschreven, want 'forummen' vind ik gewoon leuk, maar het is hier makkelijker en overzichtelijker.

Wat me daar wel opviel (en waarvan ik juist dacht dat het niet de bedoeling was) is dat er ook moeder bijzitten met kinderen uit een andere periode dan voorjaar 2007. Nou heb ik daar op zich geen problemen mee, maar het is dan wel lastig om specifieke zaken uit die leeftijdsperiode te bespreken als een ander daar niet inzit.

Maar goed. Ik blijf gewoon lekker van twee walletjes eten.

Hoi,

daar ben ik dus 1 van  (en nog zo een 4tal anderen als ik het goed heb)  en ik vat het ook zeker niet verkeerd op, maar sommige mama's vinden het wel handig omdat ik die periode al mee heb gemaakt.. en ook van de mama's van jongere kindjes leer ik weer van.
En zo worden we er allemaal wijzer van

Groetjes van Debby een oktober mama

Terug
Bovenaan