mag ik ook nog even iets zeggen?...(vat dit niet verkeerd op)

En wat mij betreft maakt dat helemaal niks uit hoor Debby!
Suze is van eind april, dus de meeste voorjaarskindjes zijn toch al veel ouder dan zij. En of je nou schrijft met moeder van kinderen die 3,5 maand ouder zijn of 6 maanden ouder, dat maakt mij echt niks uit. Je kunt er alleen maar van leren.

Het nieuwe forum vind ik leuk omdat het echt gemaakt en bijgehouden wordt door meiden zoals wij. Zonder commerciële uitgangspunten en inderdaad ook zonder pottenkijkers. Ik ben ook van plan  op beide forums  te blijven  lezen en schrijven, zolang ik het leuk vind en er de tijd voor kan vinden.
Iedereen moet maar doen wat haar (of hem) het beste dunkt.

groetjes,
Karin

Hoi hoi,

Ik begrijp je gevoel wel hoor,het is hier idd een beetje saai geworden.
Ik kom hier nog wel regelmatig ,maar ben meer te vinden bij het nieuwe forum.
Wat ik erover te zeggen heb.
Of een forum wel of niet leuk is ,ligt aan de mensen die lezen en reageren,een forum wordt dus eigenlijk gemaakt door de personen zelf.
Helaas heeft wat mij JG zelf een beetje de doorslag gegeven om te verhuizen naar het andere forum.
Ik bedoel ,er zijn redelijk wat momenten geweest dat naar mijn gevoel iemand van JG had moeten " ingrijpen"(kan even geen beter woord vinden)
Maar toen die hele heisa om YvonneZ heen,begon ik het echt een beetje zat te raken,neej daar konden ze wel"ingrijpen" omdat dit niet onze privacy en forumplezier betrof,maar waarschijnlijk hun portemonnaie.
Dus toen ik het nieuwe forum zag verschijnen heb ik geen moment getwijfeld.
Hier weet ik tenminste zeker dat er niemand gestalkt gaat worden door rare mannen die buiken willen voelen,fotografen met een te hoge eigendunk die ongeboren baby's en hun mamma's  loopt te  beledigen.
Het is een forum door en voor mamma's met geen enkel commercieel belang,en daar voel ik me het prettigst bij.
Ook ik vind het JG forum wel wat overzichtelijker,maar dat andere forum is net gestart,in de loop van de tijd zal het vast nog veeeeeeel beter worden.

groetjes Merel

quote: supermerel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2007 14:45:03'));

Hoi hoi,

Ik begrijp je gevoel wel hoor,het is hier idd een beetje saai geworden.
Ik kom hier nog wel regelmatig ,maar ben meer te vinden bij het nieuwe forum.
Wat ik erover te zeggen heb.
Of een forum wel of niet leuk is ,ligt aan de mensen die lezen en reageren,een forum wordt dus eigenlijk gemaakt door de personen zelf.
Helaas heeft wat mij JG zelf een beetje de doorslag gegeven om te verhuizen naar het andere forum.
Ik bedoel ,er zijn redelijk wat momenten geweest dat naar mijn gevoel iemand van JG had moeten " ingrijpen"(kan even geen beter woord vinden)
Maar toen die hele heisa om YvonneZ heen,begon ik het echt een beetje zat te raken,neej daar konden ze wel"ingrijpen" omdat dit niet onze privacy en forumplezier betrof,maar waarschijnlijk hun portemonnaie.
Dus toen ik het nieuwe forum zag verschijnen heb ik geen moment getwijfeld.
Hier weet ik tenminste zeker dat er niemand gestalkt gaat worden door rare mannen die buiken willen voelen,fotografen met een te hoge eigendunk die ongeboren baby's en hun mamma's  loopt te  beledigen.
Het is een forum door en voor mamma's met geen enkel commercieel belang,en daar voel ik me het prettigst bij.
Ook ik vind het JG forum wel wat overzichtelijker,maar dat andere forum is net gestart,in de loop van de tijd zal het vast nog veeeeeeel beter worden.

groetjes Merel

die die dingen die je hier noemt zijn mij helemaal ontgaan, ik wist niet dat dat speelde hier.
maar ik lees ook hier dat er meiden zijn uitgenodigd voor dat nieuwe forum...hoe dat dan??
ik kan nergens vinden hoe je er moet komen.
want er zijn natuurlijk hier wel meiden gebleven, maar ze reageren niet allemaal. hoeveel meiden zijn er wel niet verhuist. meer dan 100 toch?

hoe kom ik aan het adres zodat ik er ook kan komen??

groetjes Wilma

haalo,

ook ik ben nog gewoon hier. ik reageer niet heel vaak maar lees wel alles mee. Ik vind het niet zo heeeel erg dat er nu wat minder moeders zijn omdat ik het nu eens een keertje bijgelezen krijg hahahahah zonder gein, ieder voor zich natuurlijk maar ik vind het hier beter en idd overzichtelijker. blijf dus ook hier. ik denk dat er nog best veel mamas zijn hoor, maar veel mamas lezen alleen mee, mischien moeten we gewoon wat meer reageren ahahhaa

liefs sweety

ps ik wist ook helemaal niks van YvonneZ???wat dat is is mij ook een raadsel....maar komt erop neer dat ze weg is geloof ik/?

Hallo,

Het idee van het nieuwe forum was om iedereen van hier een eigen plek te geven op een internetlokatie waar je privacy hebt. Er zijn op dit forum regematig figuren voorbij gekomen die andere dingen zocht. Zoals een fotograaf die graag zwangere vrouwen wilde fotograferen. Daar is toen een hele rel om onstaan op veel verschillende zwangerfora binnen JG. Er zijn hier geen moderators aanwezig die het een en ander in de gaten houden. Daarom kan een akkefietje hier uitlopen in een regelrechte rel zonder dat er iets aan gedaan wordt. Foto's en andere privacygevoelige informatie kan men hier zomaar vandaan plukken. Met gevolg dat er op veel babysite's ongenode gasten komen die daar weer hun voordeel proberen te halen. Hoe veilig zijn jullie en jullie ukkie's dan?
Om dit soort zaken vonden wij dat het beter was dat de mensen hier een betere beschermde omgeving verdienden. Het is nooit onze insteek geweest om dit forum uit te laten sterven. Wij hadden niet kunnen voorzien dat er zoveel mama's met ons mee gingen. Blijkbaar is er dan toch veel behoefte aan een gesloten forum. Omdat natuurlijk niet iedereen de zelfde mening heeft blijven er ook mama's die liever op JG blijven. Daar hebben wij alle respect voor. Ook voor de mensen die uit principe hier blijven.

Iedereen mag zelf bepalen wat men wil.
Maar voor degene die een kijkje willen nemen:

http://www.voorjaar2007.yourbb.nl
rechtsboven in het menu kun je jezelf aanmelden.

Misschien tot ziens en even goede vrienden

Liefs,

Annemiek

@Wilma,

Iedereen is er welkom hoor,en dat ze je moeten accepteren is echt alleen maar vanwege dat er geen"buitenstaanders" die er niets te zoeken hebben komen.
Ze maken echt geen persoonlijke selectie,van oh die vind ik wel aardig die mag komen,en die niet.
Pfffffft ondertussen iets van 140 moeders daar denk ik.
O ja niemand wordt uitgenodigd door het forum zelf hoor,er waren alleen een aantal dames die hier een oproepje hadden geplaatst voor specifieke personen ,omdat ze het gewoon leuk zouden vinden dat deze dames ook mee zouden doen,vandaar,en hun kende elkaar dan al van hier zeg maar.

Ik blijf gewoon bij beide ,maar daar net ff wat vaker.

Hopelijk is het wat duidelijker nu groetjes Merel

goh ik wist niet dat het hier eigelijk zo onveilig was. nou meiden ik heb de stoute schoenen aangetrokken hihih en heb me ook aangemeld. ik zal nu even een kijkje nemen!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan