`mag ik ook???

Hoi hoi trotse mamma's!!!

Nou misschien een beetje laat , maar ik las net een topic over een nieuwe mamma van yari ...en nu dacht ik ,IK WIL OOOOOK...
Het zit zo:
Ben al jaren hier rond aant zwabberen op het Jg forum...Eerst met het zwanger worden , daarna op het oktober 2006 forum...maar nu is daar iedereen jammer genoeg weg .En ik vond het altijd zo fijn om iedereen zijn  ditjes en datjes  te lezen...(ben niet zoon heel active schrijver)Maar nu zag ik hier een aantal bekenden en nu dacht ik ...Ik wil ooook!!!
Ik  ben 4 september 2006 bevallen van een mooie meid genaamd Lili...
7 weekjes te vroeg is ze geboren , ik had met 32 weken gebroken vliezen...
Ik zag dat jullie gek waren met fotootjes nou ik ook hoor
dit is mijn groooooote TROTS!!

Wat een scheeeeetje he!!!haha.... Deze foto's heb ik vanmiddag gemaakt!!
Ik hoop dat ik welkom ben??!!
Fijne avond

liefs lonneke

Maar natuurlijk ben je welkom!!! Meer dan, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus gooi eruit die frustraties of leuke ditjes en datjes... Wij houden van leuke en (on)zinnige gesprekjes.
Groetjes Maaike mv Twan 2 sept 2006

Nou, wat goed zeg! Ik was juist van plan een berichtje te typen op oktober dat je hier heen moest komen. Maar aangezien het verhuizen daar wat gevoelig ligt (hihi) was ik nog aan het bedenken hoe ik het ging verpakken. Het is hier nl super gezellig!!!
Voor de duidelijkheid, ik ging ook van zwanger naar oktober maar die van mij kwam al in de zomer, net als Lili en Yari. Helaas zijn de dames van oktober massaal naar een oktober-msnforum gegaan en bleven wij zielig alleen over, huuuhhhh.
Maak je borst maar nat Lonneke, er wordt hier heeeeeel veeeeeel gepost.

Liefs S. mamma van Stijn 7-9-6

ps, wat een moppie!

Welkom!
Gezellig hoor.
Al ben ik meer een meelezer dan een typer,ik vind het hier erg gezellig en ben ook van plan om iets vaker mee te kletsen dan alleen even lezen.
Veel plezier hier!
Groetjes tanja

Terug
Bovenaan