`mag ik ook???

Hé gelukkig....Fijn dat ik zo welkom ben hoor......

en HOI HOI toulouse, jammer dat iedereen massaaaaaaal verhuisd is naar dat msn forum...vind het echt jammer ...(ligt inderdaad gevoelig), grappig hoe je dit omschrijft)  vond het altijd rete gezellig daar...dacht ook echt dat wij het actiefste forumpje hadden....  Maar ik had jou hier al stiekumpjes gespot en dacht ...oooohh zei zijn ook erg gezellig ....dus vandaar....

leuk! liefs lonneke
oke nog 1 tje dan....(hoezo trots???)

liefs lonneke

Hey Tanja...

Ik ben ook zoon meelezer hoor....
ben al 2 jaar ''actief" maar schrijf ook niet zo veel...Heb meestal niet zo heel veel tijd...(inloggen etc...duurt me altijd te lang!)
maar lees wel echt iedere dag hoor...
eigelijk slecht he...ik neem me voor ook meer te posten...

liefs lonneke

Welkom,

toevallig had ik het stukje op oktober gelezen (ja ja een stiekume meelezer) en ben blij dat er toch nog mensen zijn de de 'stap' wagen.

Het is hier hartstikke gezellig en ook alleen meelezen is prima (maar je moet toch echt af en toe je kleine showen want ze is wel super mooi!

Annemieke

Welkom,

toevallig had ik het stukje op oktober gelezen (ja ja een stiekume meelezer) en ben blij dat er toch nog mensen zijn de de 'stap' wagen.

Het is hier hartstikke gezellig en ook alleen meelezen is prima (maar je moet toch echt af en toe je kleine showen want ze is wel super mooi!

Annemieke

Heeee hoi, hartstikke welkom hier. Zet ook jij je naam en gegevens even onderaan de baby-kalender??? Dan pas ik hem binnenkort even weer aan!!!
Groetjes happyM.

Hoi Happy m

Om 1 of andere reden sta ik er al bij??!!!
harstikke leuk natuurlijk!!! heb ik me misschien lange tijd geleden al eens bij jullie gemeld ofzo???
evegoed bedankt hoor!!

Liefs lonneke

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Ik ben iemand die soms wel vaak en soms bijna niet reageert. Nu al een week weer vrij veel, maar ook niet overal op hoor.

Groetjes Fonske

Mama van Merijn (2 jaar 10 maanden) en Siebe (8,5 maand)

ennuh, je mag met recht trots zijn op jouw meisje hoor!

Terug
Bovenaan