mag ik weer even??

hoi hoi

ohh wat zijn dit mooie foto's...

echt super mooi genomen en dan in zwart wit geweldig,,,,

maar ja dat kan ook haast niet anders dat ze zo mooi zijn geworden met dat geweldige ventje van jullie.. het is echt een super mooi manneke..

liefs tobi

Thanx meiden voor jullie leuke reacties!
Ik moet zeggen dat ik het idee van zwart/wit foto's eigenlijk een beetje van Esmé heb gepikt. Zij had een paar keer een foto van haar mooie mannetje geplaatst en die vond ik ook zo mooi!
Ik vind alles mooier uitkomen op zwart/wit.
Toen heb ik aan mijn schoonzus gevraagd of zij wat foto's van Fabio wou nemen. Zij heeft zo'n digitale spiegelreflex camera en daarmee kan ze instellen of de foto's in kleur, zwart/wit of sephia moeten.

Ik weet wel dat als je foto's laat ontwikkelen bij bv de Hema, je daar op dat apparaat ook je kleurenfoto's in zwart/wit of sephia kan afdrukken...

Groetjes van Cissy

Nou, met zulke foto's mag je natuurlijk altijd aankomen.
Wat een mooie foto's zeg. Van een heel vrolijk ventje met een heel olijk koppie.
Erg mooi hoor!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

hey Meis,

wat weer een schitterende foto`s zeg....geweldig....

hopelijk word het weer snel net zulk mooi weer als die zondag hahaha maar dat zullen wel meerdere mama`s vinden...weer heerlijk naar buiten...ipv rennen naar de auto

liefs denise

Lieve Fabio, wat doe je mij toch aan! Wat ben je toch een lekker stuk joh!! Ik heb allemaal vlindertjes in mijn buik door jou!

Gaan we snel weer knuffelen??

Kusje van Lyanne

Terug
Bovenaan