Mag je met je baby in een whirlpool...?

Tja, bacteriën.... onze kleintjes worden wel heel steriel gemaakt en gehouden hoor!
Je hebt overal bacteriën...je zit ook niet dag in dag uit in centerparcs in een whirlpool... dus het lijkt met dan geen kwaad te kunnen. Tegenwoordig wordt het ons met de papleper in gegoten om bij alles wat bacteriën en voedsel betreft stil te staan; is het wel goed, kan het geen kwaad, krijgen ze er geen allergie van...
Heel veel dingen zijn vast wel terecht, maar we worden wel er angstig (ik betrap mezelf er ook op, ook als het gaat om voedsel of dingen waar je eventueel kanker van zou kunnen krijgen.................)
Maar, als het voor je gevoel niet goed is, gewoon niet doen. Bij twijfel: niet doen. Als ik twijfel bij iets, doe ik het gewoon niet.
Dit was even een kritisch verhaaltje, maar niet slecht bedoelt. (ik doe er zelf ook aan mee zoals ik al zei)

Groeten Titiana
 
Hoi,
Wij zijn naar Center Parcs geweest toen ons zoontje 4.5 maand was. Iets ouder, maar ik zou het gewoon proberen. Mijn zoontje vond het gewone zwembad een beetje te koud, maar het bubbelbad vond hij helemaal geweldig. Wat een feest! Eerder las ik dat het te warm zou zijn? Maar ik denk dat dat wel meevalt. Het is zeker niet warmer dan het gewone badje waar hij ingaat elke dag.
 
Terug
Bovenaan