mag je naar een concert?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben nu 13 weekjes zwanger en ik ga as zondag naar een concert van Genesis, we hebben zitplaatsen, maar ik maak me zorgen of   het wel mag als je zwanger bent, wie is er nog meer naar een concert toe geweest? en weten jullie het zeker of het wel of niet mag?
please reageer snel!

xxx jolanda

heey!

ik zat zelf in een band (ben er vorige week mee gestopt ivm zwangerschap) maar heb nog wel een optreden volgende maand. Ik ben nu 20 wkn bijna..en heb ook aan de VK gevraagd of dat wel mocht! ze zei dat het geen probleem was en dat de baby miss kan gaan schoppen door het geluid maar concerten kunnen echt geen kwaad..

ik ken zelfs iemand die een maand voor haar bevalling nog bij muse stond haha...en de baby vond die muziek wel best.. dus je kunt gwn gaan :)

Zo tof zeg een concert van Genesis!
Volgens mij kan het ook geen kwaad. Ik dacht dat je baby pas vanaf 20 weken geluiden van buitenaf goed gaat horen. Zo niet, dan krijgt hij/zij alvast een stukje muzikale opvoeding toch!
Veel plezier
Sil

Hoi,

Ik ben naar het concert van Frans Bauer geweest. Ik was toen 7 maand zwanger ongeveer. Bij Frans Bauer zijn het ook zitplaatsen, maar je gaat voornamelijk staan. Het was best zwaar hoor, maar het concert had eigenlijk in december al moeten plaatsvinden, maarja Frans had een  poliepje. Vaak hoor je dat de baby dan tekeer gaat in de buik, maar bij mij is het net andersom. Als  het druk is (veel geluid) dan is de baby harstikke rustig en komt pas in actie als de herrie voorbij is.
als ik  jou was zal ik me geen zorgen maken en gewoon genieten van het concert.

Groetjes  

Hoi. Volgens mij hoort je baby die geluiden nou nog niet (goed) hoor... Ik ben toen ik zwanger was van mijn eerste naar een U2 concert geweest, en dat ging er ook niet zachtzinnig aan toe maar de kleine heeft daar geen last van gehad...Ik geloof dat ze vanaf een maand of 6 pas echt dingen gaan horen die van buitenaf komen, dus dan is het misschien niet zo verstanding, maar nu lekker genieten!!
Gr. Anne-Marie
35+6 zw van de tweede

Ik ga  begin juli naar de Scissor Sisters in het Westerpark, ik ben dan 30 weken zwanger. Omdat het in de buitenlucht is denk ik dat het wel kan en als ik me niet prettig voel kan ik altijd nog gewoon weggaan. We hopen in ieder geval dat we er een vrolijke baby van krijgen haha.

Veel plezier!

groeten Saartje

Ik was 5 á 6 mnd zwanger toen ik een kijkje nam bij het bevrijdingsfestival. De lekkere beat uit de geluidsinstallatie vond ik toch wel een klein beetje te veel van het goede. Het voelde bij mij niet lekker. Maar toen de Dijk optrad, minder dreunen, was het wel een stuk aangenamer.

Hoi, je mag gewoon concerten bezoeken hoor. Zolang je je goed voelt kan het geen kwaad. Ben zelf met 16 weken naar een concert van de Golden Earring geweest.

Liefs Suus

Terug
Bovenaan