mag je naar een concert?

Hey,

Ik ben toen ik zwanger was naar Saxon (hard-rock) geweest. Heb geen last gehad van harde geluiden (en mijn baby ook niet. Je hebt wel kans dat je bij harde drums of beats trillingen voelt in je buik.  Maar die kans lijkt me klein bij Genesis.

Veel plezier hoor!

Groetjes,
Nelly.  

Een week voor de bevalling ben ik nog naar een optreden van Nick & Simon geweest. Ramon schopte wel wat en tussendoor ben ik even weggelopen. Je kindje geeft zelf aan als het te druk voor 'm is.

Als Ramon nu huilerig is zet ik de CD van Nick & Simon op... en stil is ie

hoi hoi
ik was 8maand zwanger toen ik naar bruce springsteen ging,kan je vertellen dat het helemaal te gek was en dat de kleine lekker tekeer ging.
ze is nu 4 jaar en helemaal gek op muziek dus wie weet,hahaha.
liefs sil

bij 13 weken is dat echt geen probleem. Verder in de zwangerschap voor het kind ook niet het wordt alleen voor jezelf wat zwaarder. Ben met 7 maanden naar een concert geweest en dat ging prima, lekker genieten dus!!

Hoi!

Ik ben in mijn vorge zwangerschap met 15 wkn naar een concert geweest. Moest staan, dus vond het zelf erg vermoeiend.
Nu ben ik 3 wkn geleden naar toppers geweest en as vrijdag ga ik naar Jan Smit. 3 aug ga ik naar  Tarzan en in nov nog naar Ciske de Rat.  Dat  zijn allemaal zitplaatsen, in nov zal het wel al zwaar voor me zijn. Maar kan zitten dus maak me niet echt zorgen.
Voor het kindje kan het zeker geen kwaad, is inderdaad meer voor jezelf.

Liefs, Larissa

Hoihoi,
ik ga zelf in augustus nog lekker naar Lowlands (laatste keer dat het kan tenslotte). Ik zie inderdaad wel een beetje op tegen het staan, maar ik ga met een heleboel vrienden die allemaal heel goed voor me moeten zorgen, haha...

Geluid kan geen kwaad voor een baby die nog in de buik zit, wel voor een baby die al geboren is. Dus mocht je ooit je kleintje meenemen: doe ALTIJD oordopjes bij ze in! Ik doe dat bij mezelf ook en die kinderoortjes zijn al helemaal gevoelig!

Veel plezier bij Genesis!
Groetjes van Gossée

Hoi

Geniet van je concert!!!!
Ik ben met 20 weken naar Nelly Furtado geweest.
En zou het liefste nu ook naar RHCP zijn gegaan maar ben nu toch te ver zwanger (bijna 35 wk).

Veel plezier!

Hey Jolanda,

ik zit as zondag ook in de arena. Ik ben dan in de 14de week. Twijfels had ik in het begin ook, maar we gaan gewoon. Wordt het mij te veel ( ik ben op het moment erg gevoelig voor harde geluiden) dan vertrekken we gewoon weer. Jammer voor het concert, maar er zijn belangrijkere dingen.

Veel plezier zondag!!

Noelie

Terug
Bovenaan