Mag me ook melden (denk ik)

Lieve meiden,

Ik mag me, denk ik.....ook melden hier op het 'zwanger-zijn' forum! Ons korte verhaal: bijna 2 jaar bezig geweest en zwangerschap bleef uit dus de medische molen in en afgelopen maand hebben wij onze eerste IUI gehad (zonder hormonen) en nu sinds donderdag 4 positieve zwangerschapstesten die steeds donker worden! We durven het haast niet te geloven.....en ben bang dat het mis gaat, nergens op gebaseerd maar tsja.....eigen onzekerheid!

Morgen voor de zekerheid nog een digitale test en dan geloof ik het pas! Jeetje.....wat spannend! Morgen is ook m'n officiele nod. Ik zou morgen 4 wkn zijn....en een December mama (3 Dec uitgerekend)

De spanning zit er goed in! Voor alle dames: ik wens jullie een hele mooie en gezonde zwangerschap!

Liefs Lynn.
 
jaaa hoera!!! :D ben echt zo blij voor je!! mag ook wel een keer na zo'n tijd lynn. ik herken wat jij zegt na die digitale geloofde ik het ook pas ondanks dat ik al 3 andere positieve had liggen hihi gewoon onzekerheid idd. super hoor meid!! xxx
 
Jeetje Lynn, dat is echt super goed nieuws! Hopelijk verloopt alles goed en heb je straks een gezond kindje in je armen liggen!
Van harte gefeliciteerd!

 
Whaaa Lynn,
wat een supergoed nieuws!
Ik ga voor een goeie plakbeeb! en al 4x positief, kan haast niet missen!! Maar ik snap de onzekerheid!
Probeer lekker te genieten meid, na zo lang wachten!!!

Liefs Daisy
 
Gefeliciteerd....schreef je ook niet mee op als het langer duurt?
Ken dat gevoel wel van het nog niet kunnen bevatten hoor! Wij zouden eigenlijk voor ICSI gaan en toen was ik spontaan zwanger! Nog wel even geduurd tot het kindje echt begon te bewegen en ik begon te groeien voordat het een beetje echt werd!
Geniet er maar van! Hopelijk snel een echo dat je meer duidelijkheid hebt!
 
Dank jullie wel meiden! Alle dames die op mijn berichtje hebben gereageerd ken ik van het "zwanger-worden" forum maar indd Sparkle....ik schreef ook af en toe mee op het forum "Als-het-langer-duurt" vanwege onze mm en de IUI.

Hoop ook zoooo dat het allemaal goed gaat! :)
Voor jullie natuurlijk hetzelfde gewenst!

Liefs Lynn.
 
Oooo wat leuk lynn ! Eindelijk! Hoop.dat t allemaal goed gaat, en daisey ook misschien he! Dat zou.voor jullie wel erg speciaal zijn denk ik!

Geniet geniet geniet!

Liefs kimkim86
 
Terug
Bovenaan