Mag me ook melden (denk ik)

Oh Lynn wat een mooi nieuws!!!

Ik vertrouw trouwens zelf de clearblue plustesten het meeste...daarop zie je een duidelijke plus en die wordt donkerder, die digitale testen hebben bij mij weleens valse uitslagen gegeven..

Gefeliciteerd enne die angst blijf je wel houden hoor na zo'n lange tijd...ik ben zelf nu 26 weken zwanger en heb dat met tijd en wijle nog weleens..

gr Yosha
 
Hey lynn, jammer voor dr zeg, had wel mooi geweest als jullie nu beide zwanger zouden zijn.

Hier is het aftellen al wel begonnen, nog 6weekjes dan hoop ik mama te worden... nu net met verlof dus sat komt mooi uit met dit prachtige weer!

Jij niet misselijk of andere klachten?

Succes hoor! X kim
 
Hee Kim,

Wat lekker dat je verlof is begonnen, kan me goed voorstellen dat het aftellen is begonnen en indd....geniet er maar van, zeker met dit mooie weer! :)

Ik mag (nog) niet klagen, ben heel erg moe en m'n eetlust is een beetje weg (geen trek en een vol gevoel) maar verder prima maar wat niet is, kan nog komen, het is tenslotte nog heel pril.

Geniet van je verlof en succes straks met de bevalling en ik lees vast nog wel of je een dochter of een zoon hebt gekregen :)

Slaap lekker. Liefs!
 
Terug
Bovenaan