<p>Hallo, </p><p style="text-align: left;">Toen we een maand geleden hadden besloten dat ik zou stoppen met de nuvaring om hopelijk onze kinderwens in vervulling te laten gaan, had ik nooit verwacht zo onzeker over mijn lichaam te worden. In eerste instantie ging ik er vanuit dat onze kansen net zo groot zijn als elk ander stel, maar na een tijdje rond googlen over hoe dat 'zwanger worden nu werkt', zakte de moed al een beetje in mijn schoenen.</p><p style="text-align: left;">Ik las namelijk dat een te laag bmi voor problemen kan zorgen mbt zwanger worden ( en daarna). Ik ben erg dun en heb ondergewicht, maar dit heb ik al heel mijn leven. Ben nooit anders geweest. Ik wil heel graag aankomen, maar dit lukt niet, ben al tig keren bij een diëtist geweest. Verder ben ik erg gezond en ook niet snel ziek. Ik val ook niet veel af (hooguit een grammetje) en kom dan ook vaak maar een grammetje aan. Mijn gewicht is altijd stabiel, maar wel te laag. Mijn bmi is 17 ongeveer.</p><p style="text-align: left;">Als ik verder zoek op internet, kom ik al snel bij artikelen en ervaringen over zwanger worden met een eetstoornis. Even voor de duidelijkheid: ik heb echt GEEN eetstoornis ( vind eten veel te leuk en lekker hihi).</p><p style="text-align: left;">Ik ben 27 en op mijn 25e heb ik eigelijk pas geaccepteerd dat ik ben zoals ik ben en dat dit gewoon mijn bouw is. Echter ben ik bijna weer terug bij af, want door al die dingen te lezen ( wat achteraf natuurlijk erg dom is) wordt ik super onzeker.</p><p style="text-align: left;">Daarom ben ik erg benieuwd naar ervaringen van anderen op dit forum.. kan het voor mij echt zo moeilijk worden.. of is het bij mij anders omdat ik altijd al zo geweest ben en niet ineens heel veel ben afgevallen? </p><p>Groetjes Nansie!</p><p>P.s. vandaag had ik ongesteld moeten worden. Ik heb geen enkel bloed druppeltje gezien. Ik voel ook niks. Dus ben benieuwd.. dit is pas de eerste ronde, dus het lijkt mij erg sterk, dus ik ga er van uit dat ik gewoon wat later ben.. toch wel een beetje spannend
</p>