Fishy: ik snap je! Dankje voor je uitleg, dit wist ik niet! Ik hoop dat dit mijn bmi is. Tenminste, mijn lichaam functioneert al 27 jaar goed met een lager gewicht, dus hopelijk nu ook! Echter ken ik mijn cyclus niet aangezien ik denk ik 12 jaar anticonceptie gebruik en ik nu een maand gestopt ben. Nog niet ongesteld geworden trouwens.. 2 dagen overtijd nu.. wel wat vage klachten, maar misschien zit dat tussen mijn oren.
Gebruiker10102650: toen wij wilde beginnen met onze kinderwens heb ik de huisarts al eens gebeld over wat ik kan doen. Die gaf toen ook aan dat als mijn gewicht altijd stabiel is, maar wel laag, dat het niet voor problemen zou hoeven te zorgen, maar dat je dit natuurlijk nooit van tevoren weet. Ik moest vooral mijn cyclus in de gaten houden of het regelmatig is en niet te veel afvallen(dit gebeurd gelukkig ook niet)
Peach: dankjewel voor de tip! Misschien toch maar eens in verdiepen.. en wat fijn dat het bij jou zo snel lukte!
Nero: ah dat is fijn dat je sportmaatjes er voor had! Ik vind het best wel een drempel, omdat ik niemand ken die aan krachttraining doet en ik dus alleen zou moeten gaan, maar misschien 'overwin' ik die drempel zeker nog wel. Bedankt voor het delen van je ervaring!