Magnesium tabletten

<p>Mijn verloskundige heeft me geadviseerd om magnesium tabletten te gebruiken omdat ik last heb van rusteloze benen.</p><p>Merk maakt niet uit maar 280 mg moet het zijn zei ze. Nu zie ik allemaal hogere dosissen op de verpakkingen. Iemand die ook magnesium gebruikt tijdens de zwangerschap? Welke soort/merk? </p>

Ja ik gebruik het ook. Tegen mij hebben ze niet gezegd hoeveel mg het moet zijn. Ik heb het kruidvat eigen merk en dan speciaal voor de nacht. Ik heb met name in de nacht last van rusteloze benen. Bij mij helpt het. 

Ja ik gebruik het ook. Tegen mij hebben ze niet gezegd hoeveel mg het moet zijn. Ik heb het kruidvat eigen merk en dan speciaal voor de nacht. Ik heb met name in de nacht last van rusteloze benen. Bij mij helpt het. 

idem hier, van het merk kruidvat. 
Je moet het wel systematish innemen. Duurt even eer het werkt en als je het dan is vergeet, heb ik direct terug last

Hier ook magnesium tabletten, 2 per dag. Ook vreselijk last van onrustige benen. Daarbij gebruik ik op mn benen elke avond magnesium olie. En op advies van mn vk slik ik dormiplant van VSM. Vanwege RLS en andere klachten slaap ik al vanaf de 18e week heel slecht, hooguit 3 uurtjes per nacht. 2x opname gehad en in t zh temazepam gekregen om iets beter te slapen. 
Ben nu 32 wk en tot aan de bevalling zal ik elke 2 wk 1 zo'n nachtje doorbrengen in t zh om goed te slapen.

Succes allemaal.

Ik gebruik van kruidvat en trekpleister. Hoorde wel dat je een paar weken voor de bevalling moet stoppen omdat het een spier verslapper is.. 

Ik gebruik van kruidvat en trekpleister. Hoorde wel dat je een paar weken voor de bevalling moet stoppen omdat het een spier verslapper is.. 

Gebruik ik inderdaad ook, die van de Kruidvat. Dan in combinatie met de vitamine D.Daarnaast heb je ook magnesium citraat poeder  van Jacob Hooy. Die kun je ook gewoon gebruiken maar wel goed afmeten, want volgens mij mag je max 2 gram per keer.Maakt het bij jullie nog verschil of je het 'S ochtends of 'S avonds inneemt?

Terug
Bovenaan