Maken jullie de slaapkamer donker voor het middagdutje??

Hoi, ben best benieuwd of jullie de slaapkamer donker maken als jullie kids gaan dutten smiddags??
Eigenlijk doe ik dat nooit, alleen als hij echt heel erg moe is, en van moeheid niet wilt gaan slapen.
Dit is er eigenlijk ingeslopen van de kraamhulp die we hadden met Dylano. Die zei dat ze het verschil tussen dacht en nacht moeten weten, wat ook logisch is. Maar dat snapt ie nou toch wel zeker??
Bij Sylvan laat ik alles wel open overdag, en dat blijf ik voorlopig doen.
Maar zelf slaap ik ook beter als het donker is.

Hoe doen jullie dat?

Liefs Deb.

Hoi Debby

Hier is tijdens het middagslaapje het rolgordijn open.Dan doe ik alleen de gordijnen dicht.Zo heeft Joyce in de gaten dat als ze weer wakker is me kan roepen.
s Morgens doet ze dit niet en blijft ze lekker dommelen.
Zo houdt ze haar ritme ook goed.

Groetjes Jessica

Lieve gaat altijd slapen, dag en nacht met de rolluiken dicht!
Heerlijk, en ze slaapt prima.
Ik geloof best dat ze het dag en nacht ritme moeten leren..maar hier werkt dit ook goed!
Ze heeft geen overgordijnen..dus zonder vind ik niks..
Gr Rina

Levi slaapt altijd overdag en 's nachts met zijn rolgordijn en gordijnen dicht. Maar overdag is het wellichter in zijn kamertje maar ik heb eigenlijk nooit met 1 van de kinderen de gordijnen opengelaten.

groetjes chimene

Hoi,

Tara slaapt overdags met de gordijnen dicht bij mijn moeder.
In de weekenden slaapt ze in de middagen en in de avonden met de lamellen dicht.
Het is alleen wel zo dat het in de middag sowieso lichter is in onze kamer, maar ze slaapt prima.

Groetjes,
Shivana

hoi hoi

ik heb overdag en nacht het rolgordijn en gordijnen dicht bij anouk op de kamer.denk datze nu wel het verschil tussen dag en nacht weet.toch is het overdag wel ietsje lichter op de slaapkamer.

gr petra

Hoi hoi,

ik lees dat de meeste mama's toch de kamer een beetje verduisteren, is het niet helemaal is het wel met de gordijnen dicht.
Ik denk dat ik het ook maar zo ga doen dan... Ik denk dat Dylano dan een stuk makkelijker in slaap valt. Soms gaat hij echt nog een half uur in zijn kamer spelen, en valt dan op de grond in slaap en wordt al gauw met een koude wang wakker.
Ik denk ook wel dat onze kindjes weten wanneer het het middagdutje of het nachtslaapje is.

Thnx meiden!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan