makkelijke maaltijd

Mijn dochter is bijna 16 maanden.
Zo één keer in week eten wijzelf iets makkelijks als broodjes hamburger of patatjes.
Voor mijn dochter neem ik dan meestal een potje Olvarit.
Nu vindt ze het zo heerlijk om dan een patajte mee te eten dat ik twijfel of ik haar niet gewoon lekker mee moet laten eten met ons.
Af en toe een patatje is toch niet verkeerd?!
Wat doen jullie?
 
Ik deed altijd eerst een potje, zodat ik het idee had dat de kleine man nog een beetje gezond binnen had. En wat hij nog lustte aan patatjes mocht hij nog meeëten. Wel zoutloos natuurlijk ;-)
 
Ik deed altijd eerst een potje, zodat ik het idee had dat de kleine man nog een beetje gezond binnen had. En wat hij nog lustte aan patatjes mocht hij nog meeëten. Wel zoutloos natuurlijk ;-)
 
Ik deed altijd eerst een potje, zodat ik het idee had dat de kleine man nog een beetje gezond binnen had. En wat hij nog lustte aan patatjes mocht hij nog meeëten. Wel zoutloos natuurlijk ;-)
 
Hi,

Hier at onze zoon ook altijd wel een frietje mee, maar ik weet niet meer op welke leeftijd.
Als wij hier frietjes eten, dan eten we er ook altijd groente bij. Dus ook hij krijgt dan zijn groente toch binnen en dat vind ik het belangrijkste.

Gr. Tamara.
 
Hi,

Hier at onze zoon ook altijd wel een frietje mee, maar ik weet niet meer op welke leeftijd.
Als wij hier frietjes eten, dan eten we er ook altijd groente bij. Dus ook hij krijgt dan zijn groente toch binnen en dat vind ik het belangrijkste.

Gr. Tamara.
 
Hoi, ik laat m'n dochter ook gewoon frietjes mee-eten. Maar wij eten er ook altijd groenten bij, dus die krijgt ze dan ook. En een stukje frikandel gaat er ook wel in.
1x in de week lijkt me niet zo erg. Als ze verder gewoon gezond eet.
 
Hier mocht mijn zoon vanaf een jaar ook patatjes mee eten met ons.
Is toch geen probleem als er 1 dag in de week een keer geen groente bij zit (als de rest van de week wel goed gegeten wordt?)
 
Terug
Bovenaan