makkelijke maaltijd

Nienke eet al langer frietjes met ons mee, ze is nu ruim 16 maanden.
Wij gebruiken geen zout.
Ze krijgt dan niet meer dan 5 frietjes....
Groetjes Femke
www.bijfem.nl
 
Hallo,

Op een themabijeenkomst georganiseerd door kinderdagverblijf en consultatieburo, met als thema eten, hebben ze verteld dat het belangrijk is dat kindjes 3 tot 4 keer in de week een goede en volledige maaltijd binnen moeten krijgen. Dit is voldoende voor de groei en ontwikkeling. Is handig om te weten als je kind niet altijd goed eet (zoals bij veel kinderen voorkomt)

Wij hebben altijd ovenfrites. Lekker en niet zo vet!
En appelmoes is er lekker bij (is wel geen echte groente, maar voor een keer is dat niet erg!)

Gr Els,
mama van Quentin (21092007) en Colin (29092009)
 
mijn dochtertje heeft toen ze zo klein was ook gewoon wat patatjes mee gegeten niet te veel gewoon een beetje merk je zelf wel of ze er last van krijgt gewoon alles een beetje proberen zo leert ze het eten voor later
 
Hoi,

Mijn dochter is ook 16 maanden en heeft op haar eerste verjaardag haar eerste frietje gehad. Dit was natuurlijk meteen een succes haha! Nu eet ze 2x per maand frietjes. De ene week potje, de andere week frietjes. Ook eet ze een frikandel helemaal op! Ik vind dat het best kan. Wij eten zeker 3x per week aardappelen met groente, en 2x pasta of iets dergelijks. Dan kunnen die paar frietjes geen kwaad. Ik doe er geen zout op!! Eet smakelijk haha!!
 
Ik moet stiekem een beetje lachen om dit "luxeprobleem'. Mijn kidneren lusten nl geen frietjes, argh. Maar ik zou met 16 mnd lekker frietjes geven, maar dan wel zonder zout en zonder mayo. Zeker als het maar af en toe is.
 
Terug
Bovenaan