Mama's 40+

Hallo mama's,

zijn er meer mama's van 40 jaar of ouder? Ik woon vlak bij Amsterdam en ben net een paar weekjes zwanger van mijn tweede kindje. Mijn zoon is 13 jaar (hij is van een andere vader).

Nu verwachten mijn man en ik een kindje en kunnen het eigenlijk nog niet geloven.

Ik verwacht negatieve reacties te krijgen uit mijn omgeving vanwege mijn leeftijd en het leeftijdsverschil met onze kinderen (mijn man heeft een zoon van 12). Maar het kan me niks schelen omdat ik super blij ben dat het toch nog  gelukt is!

Ik ben benieuwd naar andere "oudere" moeders (eerste of tweede leg maakt niet uit) en hun ervaring.

Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,

Ik sluit mij bij je aan, ik ben 42 jaar heb 3 kids van 10, 8 en 7 jaar. Ik woon in Amsterdam, ben 5 of 6 december uitgerekend dus ook pas net zwanger.

ik ben ook benieuwd hoe mensen gaan reageren vooral van mijn familie uit, ik ben getrouwd met een Turkse man en voor hun is het normaal om ook na je 40ste nog zwanger te raken. Ik voel me ook helemaal niet oud denk dat het ook daar wel mee te maken heeft.

Ben benieuwd wie nog meer aan komt schuiven.

groetjes Denise

Hoi Denise,

leuk dat je reageert! Dat vind ik dus ook, ik voel me helemaal niet oud. Ik zie er toevallig ook nog eens veel jonger uit dan dat ik ben. Wat leuk dat je een derde kindje krijgt! Zijn jou kids wel allemaal van dezelfde man? Ga je je ook aanmelden bij de groep "uitgerekend in december"? Daar zit ik ook bij. Hoop je daar te treffen. Er is ook een speciale geheime FB pagina.

Groetjes Mirjam

Dit word mijn vierde kindje :) we hebben er al 3 en allemaal van dezelfde man. Ik ben al een weekje ongeveer op het forum uitgerekend in december, nog niet via facebook want ik vind voor nu het forum hier heel fijn.

Hai Ladys,
Ik ben 40 en na heel wat IUI pogingen nu 10 weken zwanger van mijn eerste. Waarschijnlijk ook mijn enige aangexien ik het alleen doe.  ?
Groetjes Bianca  

Wat jammer dat een topic als deze gelijk weer stil komt te liggen.

ik ben 44 als de baby wordt geboren

Heb 2 meiden uit een eerdere relatie van 18 en 19 en hij 2 jongens van 6 en 12. Commentaar zal er altijd wel zijn. Daar kan ik mij niet zo heel erg naar om maken.

Ik ben in feb uitgerekend van mijn vijfde kind, een week voor mijn 43e verjaardag. Ik heb uit mijn vorige relatie twee jongens van 18 en 13 en twee meisjes van 16 en 15. Ze zijn overigens dan 18,17,15,14. Ik had zelf best veel negatieve reacties verwacht maar dat is eigenlijk helemaal niet het geval.

Hoi dames, welkom, mijn zwangerschap is geeindigd in een ma bij 8 weken, heb daarom ook meer het forum los gelaten. Ik ben nu 42 en ga er nog wel voor, heb helaas nu dus 2 miskramen achter de rug dus vind het extra spannend. Verder hebt ik 3 kindjes van 10,9 en 8 jaar).

Terug
Bovenaan