Mama's 40+

Ik heb tot nu toe ook nog geen voiroordelen gehad, mijn man is Turks en daar is het vrij normaal om ook op die leeftijd gewoon nog zwanger te zijn. :)

Ik ben bijna 41 met een dochter van 3,5 maand nu!
best wel opmerkingen gekregen maar misschien ook omdat ik het alleen doe mijn dochter is van een donor. Maar na jaren in de medische malle molen ben ik meer dan gelukkig met mijn mooie meisje en is ze meer dan gewenst! Niks mis met “ouder” zwanger/moeder zijn toch? 
Wel vond ik het bijzonder dat er zo werd aangedrongen op testen die ik niet wilde omdat een kindje met een beperking ook welkom zou zijn geweest, ieder zijn keuze daarin en mijn keuze was geen enkele test behalve op medische afwijking die bij geboorte direct zorg nodig zouden hebben en het dus verplicht in het ziekenhuis bevallen zou worden maar verder hoefde ik niks te weten.

DNS, och wat sneu meid! Blijft moeilijk zulke dingen, ik ken het.
Sterkte de komende tijd en wie weet...

Zijn er dames die het leuk vinden om een facebookpagina al dan niet geheim, op te richten en contact te onderhouden? Mij lijkt het erg leuk!

DNS, och wat sneu meid! Blijft moeilijk zulke dingen, ik ken het. Sterkte de komende tijd en wie weet...   Zijn er dames die het leuk vinden om een facebookpagina al dan niet geheim, op te richten en contact te onderhouden? Mij lijkt het erg leuk!

Dank je Janny, ja ik vind het nog steeds verdrietig, in het begin was ik er snel overheen (het was mijn 2de mk binnen enn jaar) maar ik had gewoon de gedachte weer snel zwanger te kunnen worden. Nu loop ik elke maand tegen een teleustelling aan. Nu is komende maandag mijn nod wn heb vandaag een kv 2v5 test gedaan maar hij was witter dan wit en dan zakt mijn moed al gelijk weer in mijn schoenen. 
Ik vind een groepje wel leuk maar het liefst een geheim groepje omdat ik niet wil dat mensen weten dat ik bezig ben om zwanger te raken.

Terug
Bovenaan