Mama's (met reflux ervaring) gezocht in omgeving Goes

[quote quote=10214413]Ja dat is idd erg jammer maar het is niet anders. Gelukkig spreek ik mn ma dagelijks en de rest ook wel regelmatig. Wat hiep bij jou goed voor je bekken? Ik loop daarvoor ook bij de fysio en heb dan een aantal oefeningen die ik naar kunnen moet doen. Dat af en toe somber zijn herken ik ook. Ik zit al vanaf week 8 thuis door veel overgeven, misselijkheid en niet kunnen eten en drinken. Ik heb daar van nu alleen nog het erg misselijk zijn van over gehouden en de bekkeninstabiliteit. Soms is het gewoon moeilijk om het allemaal te hendelen en dan kan ik ook somber zijn. Maar mijn man is gewoon top, die helpt me goed en kan ik gewoon me zelf zijn. Ben ook erg trots op hem.[/quote]
Ik ging ook naar de fysio, maar ik zelf vond de oefeningen niet echt helpen. Zo'n bekkenband vond ik wel fijn als ik veel last had. En verder hielp; lopen. Vond ik in het begin lastig, maar ik merkte dat hoe meer ik liep hoe soepeler alles w

Te vroeg verstuurd haha.
Ik ging ook naar de fysio, maar ik zelf vond de oefeningen niet echt helpen. Zo’n bekkenband vond ik wel fijn als ik veel last had. En verder hielp; lopen. Vond ik in het begin lastig, maar ik merkte dat hoe meer ik liep hoe soepeler alles werd. 
Maar vanaf 8 weken pff.. snap dat het zwaar is. Genoeg afleiding hoop ik? Ken je inmiddels al wat mensen in de omgeving?

[quote quote=10219844]Hey AnneSan, Hoe gaat het ondertussen met je mannetje? Zit er verder vooruitgang in en heeft hij minder last? Is het een idee om op een manier contact te houden? Groetjes Diana[/quote]
Hoi! Sorry dat ik niet meer gereageerd heb! Ik krijg geen melding als ik bericht heb, jij wel?
Ja zeker, ik geef liever niet mijn telnummer via hier, lekker openbaar haha. Mail anders?

[quote quote=10220151]Dat maakt niet uit. Dat er geen melding komt op een nieuwe reactie is wel jammer inderdaad. Had het een stukje makkelijker gemaakt. Ja via de e-mail is dat goed. heb jij toevallig een e-mail die je niet gebruik of weinig die je hier kan noteren? Anders kunnen we er 1 aanmaken.[/quote]
Ik heb er eentje aangemaakt:  annes.03@hotmail.com 

Terug
Bovenaan