Mama's omgeving Helmond

Mandarijntje

New member
<p>Hee Hallo,</p><p>Ik ben een mama van 31, ik werk parttime als social studies docent op een HBO, en heb al een  lief zoontje van 19 maanden. En nu ben ik in verwachting van een tweede ❤️</p><p>In de omgeving heb ik genoeg vriendinnen maar allemaal met wat oudere kindjes of geen kinderen. Nu alles in deze corona tijden online verloopt krijg ik weinig contact met andere aanstaande moeders. Dat vind ik jammer. </p><p>Ik ben niet perse opzoek naar intensief contact maar vind het wel leuk om misschien een keer (wanneer dat weer mag) met de kleintjes samen in een speeltuin / bos / park af te spreken. Of elkaar op de app te hebben en ervaringen uit te kunnen wisselen en dat soort dingen. </p><p>Mochten anderen in omg Helmond, Mierlo, Geldrop, Eindhoven dat ook leuk vinden hoor ik dat graag ?</p><p>Fijne dag allemaal!</p>
 
Hey mandarijntje,
ik ben een mama 27 van een zoontje van 15 maanden en morgen uitgerekend van baby nummer 2. Ik woon in Asten en zou het net zoals jij wel eens leuk vinden om andere moeders uit de omgeving in contact te komen.
groetjes 
 
Leuk!
Ik bedenk me dat ik niet na heb gedacht over de vervolg stap, ik kom erachter dat je geen prive bericht kan sturen. Dan misschien maar een email adres uitwisselen? Een telefoon nummer hier neerzetten gaat me te ver ?
 
Terug
Bovenaan