Mama's to be in en rond Groningen stad

Hallo dames!

Ik, 33 jaar, samenwonend en 12 weken zwanger van ons eerste kindje, zou het leuk vinden om in contact te komen met andere mama's of mama's to be in de omgeving Groningen. Ik heb genoeg lieve vriendinnen in de stad, maar geen van allen hebben kinderen of plannen in die richting. Zou het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen, af en toe wat te drinken, of iets leuks te ondernemen.

p.s. Ik ben 16 juli uitgerekend :).

Liefs!

Hoi aggiejo,

Ik ben ook 16 juli uitgerekend. Ik ben 30 jaar. Ik zat toevallig vandaag naar een huis in Groningen te kijken. In westeremden.

Veel liefs wendy

He meiden, leuk! Herkenbaar verhaal dus? M'n vriendinnen zijn echt super lief hoor en heb ook zwangere vriendinnen of vriendinnen met kids buiten de stad, maar dat mis ik een beetje in de buurt. Voelen jullie je goed verder? Ik mag niet klagen; naast wat sneller moe voel ik me prima :). @Wendy: hoe staat het met het huis inmiddels?

Hoi meiden! Ik ben 22 weken zwanger en 19 juni uitgerekend. Zelfde verhaal hier, ook een van de eerste van mijn vriendinnen dus zou het leuk vinden wat andere zwangeren te leren kennen. Woon in de stad! momenteel voel ik me eigenlijk prima na een paar zware eerste drie maanden! misschien kunnen we eens een datum prikken voor een bakkie oid ?

Groetjes!

Hoi, ik ben 29 jaar en woon 10 min. Met auto van de stad Groningen. 15 mei ben ik uitgerekend van mijn 1ste kindje.  Lijkt me leuk om contact te hebben.  Groetjes sarah

Hoi,

Ik zie dat het topic niet heel actief is, maar voor ik zelf 1 open probeer ik t eerst hier :)

Ik kom uit Assen, waar ik sinds 3 jaar woon. Ik ken dus niet veel mensen in de buurt en dat mis ik wel. Ik ben eind april uitgerekend van ons 4e kindje, maar dit is mijn eerste zwangerschap (heb 3 bonuskids)

Iemand uit de buurt zin om te kletsen of n keer bakkie te doen?

Groetjes

Lyn

Terug
Bovenaan