Mama's to be in en rond Groningen stad

Hallo, Leuk dat er nog meer reacties zijn gekomen! ik zie dat het topic niet heel actief is, ik merkte zelf ook dat ik geen mail krijg als er nieuwe reacties zijn dus vandaar dat ik de berichten pas later zag.

Misschien een idee gewoon een datum te prikken en dan hopen dat iedereen het ziet!

Wat dachten jullie van donderdag 6 april om 18:00 bij de coffee company aan de ebbingestraat ?

Liefs

Ingrid

Hey Ingrid,

Irritant dat je geen bericht krijgt als er wat geplaatst is hè. Dat zou een groot verbeterpunt zijn voor t forum :)

Leuk idee om af te spreken. En hoewel mijn agenda aardig leeg is tegenwoordig kan ik 6 april niet :( Dan heb ik een etentje ondat mijn man en ik 3 jaar samen zijn die dag.

Groetjes

Lyn

Hoi Lyn! Ooh wat jammer! maar wel leuk dat jullie dan lekker uit eten gaan. We kunnen het nu nog wel switchen aangezien nog niemand heeft gereageerd ;) Welke dag komt jou beter uit? Ik kan bijvoorbeeld ook wel 5 of 7 april.

Groetjes

Hey
Zie nu pas je bericht.. er stond afgelopen dagen ook zoveel spam in, vreselijk!

Er heeft dus ook verder niemand gereageerd, jammer..

Jij bent nu dan ongeveer 25 wk? Ik 37 pfff... ik hou sinds deze week veel vocht vast naast alle kwaaltjes die ik al had en ben ook niet meer zo mobiel.. weet niet of het verstandig is om nog naar de stad te komen daardoor. Auto rijden is erg lastig :(

Hoe is t met de kwaaltjes bij jou?

Terug
Bovenaan