Mama's (to be) leren kennen limburg

<p>Hoi hoi!</p><p>Ik ben op 15 oktober mama geworden van een lief jongetje! Ik ben 25 jaar en woon in zuid- limburg. Helaas ken ik nog geen andere mama's in limburg, om deze nieuwe fase mee te delen. Ben jij ook een mama en lijkt het je leuk om in contact te komen, let me know! </p><p>Liefs</p>

Oh super!Nog gefeliciteerd! Leuk, we hebben al wat overeenkomsten dus. Uit welke plaats kom je?Die twee maanden zijn hard gegaan he. Ben meneer nu borstvoeding aan het geven en blijf het onvoorstelbaar vinden, hoe de tijd voorbij vliegt. Is dit ook jouw eerste kindje?    

Ik woon in Holtum klein dorpje tussen Born en Echt gelegen. Ik ben tijdens mijn zwangerschap (4 mnd) gestopt met werken. Dus op dit moment ben ik fulltime mama. Wil wel weer gaan werken hoor, twijfel alleen over het moment. Wilde eerst met 3 mnd weer aan de slag. Maar nu denk ik 6... ivm de borstvoeding. (Van plan om 6 maanden borstvoedig te geven). Heb nog m'n twijfels.. maar jij binnenkort wel weer aan de slag dus? Mijn zoontje heet Valentino en jouw dochter?Ps. Misschien handig om te praten via whatsapp? Of facebook?   

Terug
Bovenaan