Mama's (to be) leren kennen limburg

Hee hallo! 
Toevallig worstel ik met hetzelfde idee. 
Ik ben 12 december mama geworden van ons eerste kindje, een zoontje. Ik ben 24 jaar. Woon in Eijsden. Op dit moment even tijdelijk full-time mama, maar eerder werkzaam in de gehandicaptenzorg. Ik ga graag wandelen, houd van buiten zijn, gezellig gaan lunchen en winkelen is ook mijn ding.  Ik ben benieuwd na wie jij bent en of we gezamelijke intresses hebben. 

Groetjes:) 
Ramona

Hi dames! 

Gefeliciteerd met jullie kindjes ? zal mezelf even voorstellen, ben Willemijn, 26 jaar en woon sinds een half jaar hier in t zuiden. Mn dochtertje is 13 november geboren. 

Iemand zin om keertje koffie (etc) te doen? 

Is er al iemand gaan babyzwemmen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! 

Liefs! 

Hallo,
ik ben 31 en inmiddels 26 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ben zelf van zuid limburg, maar woon nu in belgie aan de rand van midden limburg. 
Nog meer uit midden limburg? 
Groetjes 

Hallo,
ik ben 31 en inmiddels 26 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ben zelf van zuid limburg, maar woon nu in belgie aan de rand van midden limburg. 
Nog meer uit midden limburg? 
Groetjes 

Dag mama's!
Late reactie, maar de laatste tijd niet veel actief meer geweest op dit forum. 
Misschien een whatsapp groepje beginnen, praat wat makkelijker?
Groetjes!

Hallo dames,
Door de titel van deze topic voelde ik me aangesproken, dus dacht ik reageer ook gewoon!
ik zie dat jullie al (bijna) allemaal mama zijn. Ik ben mama to be.
30 jaar, kom uit Kerkrade maar woon nu in weert (noord-Limburg). Ben 16 september uitgerekend dus nog een lange weg te gaan in deze eerste zwangerschap. Het lijkt me wel leuk om met jullie in contact te komen. 
Groetjes!

[quote quote=10184284]Hallo dames, Door de titel van deze topic voelde ik me aangesproken, dus dacht ik reageer ook gewoon! ik zie dat jullie al (bijna) allemaal mama zijn. Ik ben mama to be. 30 jaar, kom uit Kerkrade maar woon nu in weert (noord-Limburg). Ben 16 september uitgerekend dus nog een lange weg te gaan in deze eerste zwangerschap. Het lijkt me wel leuk om met jullie in contact te komen. Groetjes![/quote]

Hoe bevalt het je om in Weert te wonen? Ben zelf van Brunssum en woon nu aan de grens met Stramproy/Weert.. Wennen hoor..

Terug
Bovenaan