mama's Achterhoek

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

zijn er ook mama's die uit de Achterhoek komen ?
Ben benieuwd.
Ik heb zelf een dochter van bijna 14 maanden en nu net zwanger van de 2e.

groetjes

Hoi

Ik kom ook uit de achterhoek. Ben 9 mnd zwanger van de 1e. Het is zoooo spannend!!
Heb nu al een paar dagen last van buikpijn, maar eten kan ik wel. Weet jij wat dit is? Het zit echt in mijn hele buik maar vooral aan de rechterkant.

Groetjes KK

haha

Kijk dat zal wel aan de zwangerschap liggen ik bedoel 9 weken!!

hoi

ik kom ook uit de achterhoek (doetinchem) en ik ben nu 28 weken zwanger van ons 1e kindje        

Hoi,

Jaaah, weer een rasechte Achterhoekse! Ik kom uit Eibergen. Ga verder niks vertellen, want de familie weet het ook nog niet. 20 mei heb ik mijn eerste echo, en daarna willen we het gaan vertellen. Dus dan hoor je meer van me.

groetjes

hi,
ik kom uit didam dat is  net nog wel achterhoek of net liemers.
maar goed wel uit de buurt en ben van geboorte een echt achtehoeker.
ben 27 jaar en nu net 26 weken zwanger van ons eerste kindje.
groetjes nimfje

Hoi

Wat leuk dat je allemaal toch wel dichtbij woont. De wereld is kleiner dan je denkt.
Ik heb even een vraag. Misschien kan iemand van jullie me helpen. Ik ben nu bijna 11 weken en heb het idee dat ik al een buikje krijg. Kan dit? Wordt wel lastig omdat ik ook elke week ga sporten dan dan douchen enz.
En daarbij komt dat alleen een vriendin het weet en mijn ouders niet. Soms denk ik iedereen kan het zien. We willen eigenlijk nog wel een week wachten, na de echo, maar of dat lukt?

Groetjes

hi kleintje,
dat je nu al iets een buikje krijgt kan bij je eerste kindje komen omdat je darmen nu een nieuw plekje in je buik moeten zoeken. en bij een tweede kindje is het normaal dat je buik al wat snel groeit.
ik had  het zelf ook al wel vroeg (een week of 9) dat je het iets kon zien en later (12 a 13 weken)  leek het weer wat minder.
nu nog niet echt een super grote buik. alles precies volgens het boekje (zegt de verloskundige).
maar wanneer je nu al 11 weken bent dan heb je toch al wel snel je eerste echo?
groetjes nimfje

Terug
Bovenaan