mama's Achterhoek

Hoi Hoi

Wat gek eigenlijk dat het ook weer minder kan worden. dat zou je toch niet verwachten.
Volgende week donderdag ga ik voor de echo. Dat wordt denk ik nog wel spannend.
Het lijkt nog steeds zo onecht. Mijn vriend en ik willen graag ook echt eerst wat zien voor het  echt kunnen geloven.
Nog een weekje wachten maar dat gaat wel lukken. Hopelijk kan ik het dan wel vertellen. Al gaat het me niet slecht af.

GRoetjes KK

Hoi hoi,

daar ben ik weer. Een tijdje weg geweest, maar ik kon dit onderwerp niet terug vinden.
Ik kom dus uit Eibergen, en ondertussen al weer bijna 20 weken zwanger (morgen)!! Dan gaan we al weer terugrekenen, naar het eind. Alles gaat heel goed, nog steeds geen klachten gehad, alleen een beetje van mijn rug. Volgende week woensdag de tweede echo, dus weer erg spannend allemaal. Vooral omdat het kindje de vorige keer niet bewoog. De echoscopiste zij toen dat het sliep, maar toch begin ik me nu weer een beetje zorgen te maken.
De reacties van de familie en vrienden was heel erg leuk. En nu weer, want we hebben net bekend gemaakt, dat we 1 september ook nog gaan trouwen!
Tot volgende week, dan zal ik weer komen om te melden hoe de echo was. Benieuwd hoe groot hij/zij al weer is.

Groetjes Bianca

Daar ben ik weer.
gisteren dus de 20 weken echo gehad! Helemaal geweldig. Alles was erg goed. Nu bewoog het erg heftig. Hij/zij zou ongeveer 25 cm groot zijn. Ik lag perfect op schema.
Tot later...
groetjes

Terug
Bovenaan