Hoi Danielle,
Wat een lekker mannetje, hij ziet er inderdaad echt super tevreden uit !
Lucas is ook een heel makkelijke baby. Hij is supervrolijk, lacht bijna altijd, slaapt goed en eet normaal ook goed, maar de laatste week is het wel wat wisselend. Hij krijgt nog volledig borstvoeding maar de laatste week drinkt hij wel minder.. zal misschien ook wel door het weer komen. Hij is verder wel tevreden dus hij komt niets tekort. Ik ben twee weken geleden op het cb geweest en toen was hij 6600 gram en 64 cm.
Bij ons op het cb raden ze ook aan pas te beginnen met groente en fruit. Ik doe het nu dus ook nog niet, maar het lijkt me wel heel leuk straks. Ik heb begin september drie weken vakantie en dan wil ik er mee gaan beginnen.
Verder gaat het goed, hij brabbelt de hele dag en lacht sindskort ook vaker echt met geluid, van dat schaterlachen, zo leuk om te zien !
Hij heeft zich van de week twee keer omgedraaid, dus het begin is er.. Hij gooit zich wel al heel vaak op zijn zij, maar het omrollen lukt dus nog niet zo vaak.
Ja het gaat echt razendsnel.. ik had niet verwacht dat het zo snel kan gaan, ook al zegt iedereen dat tegen je. Dus we moeten er maar volop van genieten.
Geef jij borst- of flesvoeding ?
Heeft Dean last van de warmte ? Lucas gelukkig niet. Ik geef hem tussendoor ook wel wat rooibosthee of Diksap want hij drinkt absoluut geen water.
Heb jij veel mensen in je omgeving met kleine kinderen ?
Dat foto's plaatsen lukt nog niet zo..... Moet ik nog even bekijken hoe dat moet...
groetjes Victoria