Mama's uit Groningen en Drenthe en andere geinteresseerden!!!

Hoe is het met Sunyra? Heb d'r al een tijd niet meer "gezien" hier!

Ellen mv Julian

Sunyra had gister nog even snel gepost op het forum. Ze heeft haar pc stuk getikt en gelezen met dit forum en wacht nu met smart op haar laptop. Gister was ze even bij haar ouders en kon ze even snel iets posten en lezen. Met Yoëll gaat het heel goed, die word zaterdag alweer 1 jaar oud en kan ook al bijna 3 maand lopen. (over een snelle Jelle gesproken !!)
Volgende week zou de laptop binnen zijn dus dan is ze weer actief...
Trouwens heb HappyM ook maar even een mailtje gestuurd want die is natuurlijk heerlijk op vakantie en ook heb ik Tanja79 een mailtje gestuurd maar heb nog niets van beide dames vernomen....

Ok dit was weer een kleine update vanuit Emmen en omgeving.

Jolanda

Ik had gezien dat ze wat had geschreven vandaar  dat ik dit topic ff had geupd.
Zo zeker een snelle jelle, al 3 mnd lopen, mike loopt een maand of 2 langs de randen enzo en soms mee aan de hand maar daar blijft het bij.

Goed dat je Tanja en HappyM gemaild hebt...we hebben nog tijd zat om hun reactie af te wachten!!

liefs jen

Weer ff up!!!
Nog 13 dagen!!!!
We hebben er nog wel zin in toch?

liefs jen

Tja ook ik zal even weer uppen.....

Ik stond net bij de kalender en dacht o shit moet sport nog afzeggen... Dus dacht dan zal ik direct even het onderwerp weer uppen zodat misschien tanja of denise het nog zullen lezen, HappyM gaat niet mee, haar hubbie is dan jarig !!

Wij hebben er in ieder geval zin in !!

Jolanda, Jorick en Milan

Hai!!

Ik hoop ook dat het nog door gaat. Wij hebben er iig ook veel zin in!
Dus meiden laat nog ff weten of je nog mee gaat!!

liefs jen

Terug
Bovenaan