mama's uit omgeving Arnhem

Hai meiden,

Ik kom uit Oosterbeek vlakbij Arnhem. Als jullie op zoek zijn naar leuke kinderkleding moet je eens in de outlet Puck en Co van Oosterbeek kijken. Mooie merkkleding tegen redelijke prijzen. Qua zwangerschapskleding zit er in Arnhem een leuke boetiek in het hemelrijk. Wel duur helaas

Hey Floor en andere as mama's!
Ik ben Saskia 28jaar  en ben eigenlijk een juli-mama... eind juli, dachten eerst een augustus kindje te krijgen, maar na de echo bleek ik toch ietsjes verder te zijn!
Ik ben 29juli uitgerekend, van ons tweede kindje. (hij is nu 7mnd)
Ben nu dus 11,5wk zwanger en voel me goed!
Hoe voelen jullie je?
Ik woon in Arnhem in de wijk De laar-west, Rijkerswoerd ken ik natuurlijk! Heb ik met mn ouders nog gewoond, vlak tegenover het consultatieburo.
Merken jullie al een klein buikje? Ikke wel, maar dat komt vast omdat het mn 2e is, want bij mn zoontje begon dat rond de 15weken... en mn buik was natuurlijk nog niet echt strak na 7maanden!
Nou leuk dat we zo contact met elkaar hebben!!!
Gr. Saskia. (was eerder nog ingelogd als Trotse MAM)

Hallo Dames,

Ja idd Sasjeroen ik zit ook tegenover de woonboulevard... Overmorgen mn eerste echo dus erg spannend. Fijn om te horen dat het allemaal aardige dames zijn.

Ik vroeg me alleen af of er altijd de eerste afsprak een echo wordt gemaakt? Ik heb een afspraak voor een uur waar denk ik ook direct een kennismaking en info verstrekking bijhoort. Maar begreep dat niet iedereen direct ook een echo heeft gehad bij eerste gesprek. Dan zou dan toch mooi een domper zijn voor ons haha. We hebben ons er nu zo op verheugd.

Hoe is het verder met jullie? Iedereen hier al een echo gehad? Of zijn er nog mensen zoals ik die zitten te smachten naar een eerste teken van leven?

liefs floor

Hahaha!
Grappig zeg, hoop gelderlanders.
Ik kom uit Velp.........
Ennuh, goed nieuws, het winkeltje in het hemelrijk in Arnhem heeft uitverkoop van leuke dingetjes, 50% korting op een hoop leuke shirtjes en broeken enzo.......
Ben me al een beetje te buiten gegaan.
Ben nu 6.5 week, heb al een echo gehad ivm miskraam van een tweeling in oktober.
Heb al een flinke buik, allemaal darmen die een ander plekje zoeken.......frutsel is pas 1 cm, dus daarvan komt het niet..........

Groetjes Rimke

Terug
Bovenaan