Mama's van 38 jaar jong!!

hoi

ik ben 38 jaar en ben nu 21 weken zwanger ik heb al een dochter van 10 1/2
dit is nakomelingetje waar ik erg blij mee ben wilde altijd nog voor me 40ste een kindje
en tot nu toe gaat alles harstikke goed.
het is wel heel anders dan voor 10 jaar terug je beleefd deze zwangerschap veel intenser.

groeten monicque

hallo,
ik ben hier nieuw. Ik ben moeder van 4 kinderen 18,16,14 en 9 jaar en binnenkort 39 jaar. Na mijn scheiding nu reeds 6 jaar geleden heb ik 3 jaar geleden iemand nieuw leren kennen. Nu heb ik een klein vermoeden dat ik waarschijnlijk zwanger ben. Het enige probleem is dat ik niet weet wanneer ik de laatste keer mijn menstruatie heb gehad. Dus weet ik niet wanneer ik een test moet doen.   Maandag heb ik een afspraak met mijn huisdokter voor een bloedafname, teneinde te weten of ik nu zwanger ben of niet. Ik heb wel last van pijnlijke borsten en soms misselijk, maar mijn onderbuik doet pijn, ik heb steken aan de linker kant. Ik twijfel soms dat ik mij menstruatie toch zou krijgen.   De zwangerschap was niet geplant maar zou wel welkom zijn.   Juist maar ben ik bang dat ik terug een kindje met een dubbele lip-kaak-en gehemeltespleet zou op de wereld brengen.   Mijn dochtertje van 9 jaar is zo op de wereld gekomen.   Dus aan de ene kant is het hoopvol afwachten.   En ook bang afwachten.

wie met mij wil chatten of zo, of een mailtje wil sturen : annelise386@hotmail.com
Groetjes
Anne-lise

Terug
Bovenaan