mama's van januariforum hoe is het ermee?

Hallo allemaal,

Met Maud gaat het uitstekend. Ze is alweer ruim 7 maanden (24-1). Ze kan lekker spelen en rolt alle kanten op. Sinds een paar dagen komt ze langzaam vooruit (tijgeren) en staat ze in de startblokken om te gaan kruipen. Verder is het een vrolijk en goedlachs meidje. Ze zit nog wel aan de 4 flessen en groente, fruit en brood gaat op dit moment niet zo lekker (vandaar die 4 flessen), omdat ze spruw heeft. Maar daar heeft ze een kuurtje voor, dus dat is als het goed is dat ook zo over. Verder slaapt ze van 19.00 tot 7.00 uur. Alleen wil ze een paar keer per nacht een speen . Als we pech hebben wel 5 keer per nacht. Maar ja, als dat het enige is.......

Groetjes, Kippie en Maud (24-1).

Hey,

Leuk om zo van iedereen weer even wat te horen!
Doreen is morgen 7 maand alweer. Time flies.. Ze kan nu een beetje zelf zitten, gaat al steeds beter. Kruipen probeert ze maar krijgt het nog niet echt door. Met tanden doet ze twee halen, 1 betalen. Is net de ene tand een beetje door en komt de ander alweer. Ze heeft nu bijna 4 tanden.
Groetjes,
Karlien

Hallo,

Hoe is het bij jullie?
Hebben jullie kindjes ook zo'n last van tandjes... pff Jesse heeft het me toch zwaar.
En hoe is het met jullie zelf?? Ik geniet er elke dag van en voel me helemaal toppie.
Sinds deze week ben ik mijn eigen winkeltje gestart. Wie het leuk vind om te kijken: www.baby-bollies.nl Natuurlijk met baby dingetjes want daar ben ik zelf helemaal weg van :)
Hoe doen jullie trouwens de woonkamer etc veilig maken?? Vanmorgen was Jesse zo snel als ik weet niet wat...hij gaat nu echt van de ene kant naar de andere kant en stopcontacten enzo zijn toch zo leuk! :S

Liefs Dymphy

Terug
Bovenaan