mama beetje boos

A

Anoniem

Guest
Ohhh, wat kan Merel toch soms vervelend zijn.
En dan heb ik het over het aankleedkussen.
Daar wil ze niet op...zucht..dan draait ze steeds heen en weer. En wil ze op haar buikje draaien.
En dan moet jij net die poepluier schoonmaken he...

Ik werd echt een beetje boos vanmorgen, ik weet dat het weinig zin heeft maar toch!
Dan zeg ik tegen d'r: en nu stil liggen, en kijk boos.
En dan moet ze lachen... en draait rustig verder. En sterk dat ze is..pfffff
Ik wil gewoon niet dat alles ander de poep gesmeerd word....

Hebben jullie ook van die draaikontjes op het aankleedkussen?

Nou zeker wel. Ilse wil altijd alles achter haar hoofdje bekijken. (ik snap niet wat er te zien is, maar goed) Ik geef haar meestal een speeltje in haar handen (niet te groot, want anders komt het nog in de poep), maar dat werkt heel goed.

Verder kan ik boos worden om het feit dat ze geen groente eet. Ze gaat er mee lopen knoeien en spuugt het uit, zodat alles onder zit. Dit gaat al zo sinds we groente geven (begonnen bij  5 maanden, ze is nu bijna 8 maanden). Ook gaat ze er bij krijsen en alle kanten opdraaien met haar hoofd. Bloed onder je nagels vandaan. Ik moet me dan echt inhouden!

Maar verder is ze super lief hoor!

Jeske mv Ilse

Heb ik ook geprobeerd..een speeltje.
Ik geef haar dan haar borsteltje in haar hand.
Nou die gooide madam op de grond vanmorgen... ze wilde dus echt niet!

Het zijn engeltjes...maar soms Bengeltjes...hahahahaha

Ja, ze zijn slimmer en bijdehanter dan je soms denkt!

Jeske

Hier nog zo'n draaikont, als delano in bad is geweest en hem dan moet aankleden..pff wat een strijd, je zou denken dat ze moe zijn na een bad, maar meneertje niet hoor.
En dan ga ik tegen hem kletsen en zeg jaja delano dit is nou het leed wat aankleden heet, en dan begint hij te lachen. De kleine smiecht....

groetjes kim

Ja hier ook helemaal hetzelde ook zo'n kleine smiecht.
Ik heb gelezen als je een spiegel achter op de muur bij je comode plakt.
Dat ze dan beter blijven zitten omdat ze alleen maar oog voor die spiegel hebben.

Ga dat toch maar eens proberen hihi

Liefs Ilse mv Danique

Hier nog zo'n draaikont hoor. Het is echt vechten om zijn luier te verschonen maar als ik het heel snel doe dan gaat nog wel. aankleden is een ramp want dan gaat hij alle kanten op.

Spiegeltje? Was meneer al snel op uitgekeken
Speeltje boven zijn hoofd? niet interessant
Ik maak de commode nu zo leeg mogelijk en geef hem een leeg zakje van de babydoekjes maar voor dat je het weet staat meneer (ja staat!) op de commode.

annemieke

Thomas is ook zo'n draaikont! Ik heb het aankleed kussen nu bijna in de hoek van de commode liggen en aan het hoofdeinde ligt het rolletje dat voorheen gebruikt werd in zijn bed om hem niet om te laten rollen. En ik kleed hem zoveel mogelijk zittend aan en dan geef ik hem iets dat ik expres net buiten zijn bereik heb gelgd, zodat ie trots is als ie het te pakken heeft. Appeltje-eitje daarna!  
Waar ik wel eens een beetje ielig van word is dat in de kinderstoel constant met zijn hoofd héél hard tegen de achterleuning bonkt...( zijn er meer kindjes die dat doen eigenlijk???) Dan kan ik wel tranen in mijn ogen krijgen van frustratie, maar meer omdat ik bang ben dat ie wat oploopt...
-X- marieke

Terug
Bovenaan